007JamesBond Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hei, jeg bare lurer på om jeg kan registrere min Yamaha TZR for 2 personer (50cc) Det er jo fothvilere for 2 stk og det er et sete som en eventuell passasjer kan sitte på. Takk på forhånd Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ingen som har TZR eller vet noe om den? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Nope. TZR er en moped på 50cc, og er derfor ikke lovlig med to personer. MEN! Du kan ha en person bakpå om alderen på personen er under 10 år, eller under en viss vekt. (Tror det er slikt). På min Gilera er det også plass til to, men det betyr ikke at jeg kan ha en til bakpå for det. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Hvor mye vekt tror du det ca er på TZR ? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Nei , hvor mye kan passasjeren veie? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror det er mellom 35 og 40 kg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 regelen er vel under ti år og under x antall kilo. sry men moped er en mann lovlig. Men det snuten ikke vet har vi ikke vondt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå