^aM^ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 heyhey....trenger litt hjelp og tror ikke dette står forklart i den hjelpe tråden dere har mekket(den hjelper til det meste) anyway pdf filfremvisning for x-vindusystem....finner ikke denne filen eller cdromen kan ikke lese den eller den kan være skadet jeg har lastet ned redhat fra linuxiso og denne meldingen kommer opp når jeg skal instalere fra cd 2 nesten helt i slutten.. så spørsmålet mitt er hva kan jeg gjøre med dette har liksom veldigt lyst på redhat..(ps har alerede lastet ned ny iso cd2 fil, men hjelper ikke) noen snille folk som kan hjelpe meg og jeg lurer også på en annen ting hvordan mekker jeg en nye bruker i redhat(har ikke sett det enda men greit å vite siden jeg ikke vil bruke root som vanlig bruker) Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html Det er adobe sin propitære acrobat reader. Det er en plugin som fungerer med netscape (som også virker i opera, mozilla etc). Hvis du skal lage ny bruker kan du skrive dette i cli (gnome term ol). useradd bruker -p passord Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 anyway pdf filfremvisning for x-vindusystem....finner ikke denne filen eller cdromen kan ikke lese den eller den kan være skadet jeg har lastet ned redhat fra linuxiso og denne meldingen kommer opp når jeg skal instalere fra cd 2 nesten helt i slutten.. CD-en(e) er helt sikkert feilbrent på en eller annen måte. Prøv å kjør en sånn media-check som du får spørsmål om du vil kjøre før installasjonen starter! Den vil gi deg et absolutt svar på om CD-ene er okei eller ikke. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er adobe sin propitære acrobat reader. Fy og fy, vi anbefaler vel ikke proprietær programvare, når det til og med finnes utmerkete frie alternativer? Både gv og xpdf viser PDF-filer helt fint. Men uansett tror jeg ikke det var et program han var ute etter Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jeg synes xpdf er rimelig treigt. Dessuten synes jeg at det ikke er noe galt med propitær software(jeg liker ikke alt men noe). adobe sin er et godt produkt og det er gratis, selv om det ikke er OS betyr det ikke at det er et ondt program. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå