Gudrunna Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Heihei Jeg har en Thoshiba Satelite L300, også har jeg en annen pc.. HP Palilion dv9000. HP'n er i deler men skjermkortet støtter Diablo III, det gjør ikke dette pga det er Intel. Derfor tenkte jeg og bytte skjermkortet fra HP'n (nivida geforce go 7600) til Toshiba maskinen jeg bruker. Men jeg vet hverken hvordan eller noe... Kan noen hjelpe meg? Funker det og bytte til Nivida når jeg har Intel? Huff.. Føler meg så dum. Hadde satt pris på full bruksanvisning også videre Gjerne til RAM-brikken også xD Takker for ALLE svar på forhånd og håper virkelig det kommer noe kjapt svar - "Gudrunna" Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Nei det blir vanskelig å bytte skjermkort i laptop med mindre du har noe PCI-E. Men prisene blir rask så høye og det er ikke nødvendigvis enkelt med tanke på stømforsyning og få laptopen stabil ved belasting. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Med mindre du har en veldig dyr, veldig stor og veldig tung laptop kan du ikke bytte skjermkort i den. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Ahhh ;o Ja, da lar jeg være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå