Åsmund Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 det sies så mye negativt når det først snakkes om komplett eller andre web shopper så for en gangs skyld vil jeg skryte. sendte inn et defekt hk og ba om et dyrere hk. noen hundre kroners forskjell. Ba også om en kjøler til ca 200 kr. Og jeg fikk det. Fikk ca 400kr! Skal ikke klage på service da egentlig. Foresten betaler de innsendinga av pakka og nedsendinga tilbake til meg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har du henta pakka? Vil tro de sender den i oppkrav pålydende differansen mellom de nye varene og de gamle. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Joda de er kommet seg betraktelig, fikk selv et Abit NF7-S V2.0 gratis for tort og svie Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 hk gratis for tort å svie er greit det. jeg har ikke henta pakka...den er ikke ferdig godkjent engang men det blir den nok. Den er halveis godkjent. jeg sendte en mail og spurte om dette og fikk tilbake mld: da er dette notert. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jeg fikk ny bedre vifte når det viste seg at den jeg hadde var for svak i forhold til spesifikasjonene, pris forskjell ca. 200,- fikk og nytt skjermkort pga. at det første ko fra et defekt parti... gikk fra ti4400 til ti 4600, prisforskjell ca. 700 - 1000,- (lenge siden) fikk og et komplett krus... hehe vet ikke hv det koster, men jeg har aldri klaget på komplet... selv om det har vært litt masse styr med de til tider Lenke til kommentar
dale Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Personlig syntes jeg komplett eier. Kjøpte en haug med utstyr fra komplett og psdata. En hardisk og et skjermkort var defekt.. Ringte til både ps og til komplett... Sendte varene ut med Posten bedriftspakke ekspress, (går over natten) og samme dag sendte komplett hardisk til meg, mens psdata brukte over en uke... på en lagervare... Nei, komplett er min webbutikk : ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jepp ! Komplett er Kongen på haugen ! Her alle årene fått meget bra kundebehandling :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå