Internation Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hei, eg har blitt ringt en del av Skjult nummer folk, di sier aldri noe i telefonen, og det irriterer meg. Så eg lurer på om det er mulig å gjere sann at man ikkje blir ringt av skjult nummer, eller at den personen som ringer med skjult nummer får barre fram at eg har slått av tlf eller noe liknende, eg har en Htc Incredible S. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror nok du må spørre operatøren din dersom du ønsker at de skal få "telefonen er avslått" eller lignende meldinger, men det kan hende du har bedre hell med å finne en app som automatisk avviser slike numre og gir de opptattsignal med en gang. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, kanskje det, noen som vet en slik applikasjon? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg er litt usikker, men jeg tror dette fungerer: Innstillinger / Anrop / Anropsavvisning / -velg 'Autoavvisningsmodus' som du vil ha. Gå så til anropsloggen din, finn 'Ukjent' der, trykk og hold inne, så kommer det opp en meny. Nest nederst på den står det 'Legg til avvisliste'. I og med at telefonen vel ikke har noen spesifikk ID på disse 'Ukjent'-numrene, tror jeg telefonen da vil avvise alle som ringer med ukjent nummer. Er ikke bombesikker, men verdt et forsøk. Jeg har ihvertfall 'Ukjent' på min liste nå. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Det gjekk ikke :/ Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det gjekk ikke :/ Call Control https://play.google.com/store/apps/details?id=com.flexaspect.android.everycallcontrol&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5mbGV4YXNwZWN0LmFuZHJvaWQuZXZlcnljYWxsY29udHJvbCJd Lenke til kommentar
John P. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det gjekk ikke :/ Hvordan gikk det ikke da? Fikk du det til, men 'Ukjent' anrop slapp allikevel igjennom, eller er det en annen meny på din versjon av Android, og du fant det ikke? Lenke til kommentar
Internation Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg trenger ett passord til å endre.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vel, da må du finne passordet! Sikker på at det ikke er pin2 eller puk koden du må inn med? Lenke til kommentar
Internation Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Det gjekk ikke :/ Call Control https://play.google....WxsY29udHJvbCJd Blokkerer dette programmet folk som ringer med skjult nummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå