Redaksjonen. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Men pass på ? opplaget er strengt begrenset. Superluftig kabinett fra In-Win Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det kabinettet i sort og orange likte jeg designmessig svært godt. 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Til tross for det harry designet likte jeg disse faktisk veldig godt. Håper dette fører til at andre kabinettprodusenter også blir inspirert til å skape flere "out of the box"-design, if you catch my drift. Det at kabinettet er såpass åpent gjør nok i tillegg at det vil fungere utmerket til passive kjøleløsninger. Endret 8. juni 2012 av Nødstopp 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 InWin lager BARE stygge kabinetter!!! 3 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 likte det sorte/oransje litt nice da, in-win lager ikke heilt stygge kabinetter, noe andre produsenter som jeg synes lager verre enn in-win 1 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Helt fantastisk stilig. Håper de kommer i salg her med tiden. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det kabinettet i sort og orange likte jeg designmessig svært godt. Jeg likte også det, men likte ikke orange fargen. Hadde det vært sort og gult derimot <3 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det første som slo meg var hvor enkelt man kan lage et selv! 1. Plater av valgfritt metall 2. Skruer 3. Rør kappet opp 1 CM biter (som avstandstykker) 4. Stikksag 5. Drill Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det første som slo meg var hvor enkelt man kan lage et selv!1. Plater av valgfritt metall2. Skruer3. Rør kappet opp 1 CM biter (som avstandstykker)4. Stikksag5. Drill Tenkte det samme selv, gir deg fordelen av å kunne tilpasse designet mer også. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det første som slo meg var hvor enkelt man kan lage et selv!1. Plater av valgfritt metall2. Skruer3. Rør kappet opp 1 CM biter (som avstandstykker)4. Stikksag5. Drill Ja, det er jo noe liknende dette. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 litt kult eneste problemet blir støv, kabinettet er jo så åpent at det vil komme masse støv inn selv om man ikke har en eneste vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå