Terje Solfugl Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Sjarmør Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 En herlig hjerteknuser - og et superskarpt, flott bilde! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Toppersbilde! Og var det virkelig noen som snakket om den stygge andungen? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Åhh, hvilken "svanesang"! Alldeles bedårende nydelig denne! Upåklagelig teknisk og komposisjonsmessig kvalitet som vanlig fra deg! Strøken og fortjent 5'er! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Nydelig lite nøste - fint foreviget. Vakre fargetoner og perfekt balansert skarphet Lenke til kommentar
PerUlv69 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Flott! Den grimme ælling er slett ikke grimm. Et nydelig bilde der man fornemmer noe av svanens holdning i hodet. Skarpt og flott! Dette liker jeg svært godt. Synd jeg ikke kan gi poeng enda. Nå får jeg gi poeng, og da er det en glede å gi til dette bildet først. Endret 8. juni 2012 av PerUlv69 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Eit svært sjåverdig bilete dette! Meget god skarpheit, flott eksponering og lekre fargar. Flotte detaljar med dråpane i fjørdrakta, på hovudet og dråpen på nebbet. Komposisjonen er god. Meget bra dette Terje! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noe så nydelig... Nesten så jeg vil gi 6 er... Men jeg tror jeg sparer den litt til ...:-) men bildet er knallbra!!! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er bare utrolig vakkert Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Tusen hjertelig takk til alle som har kommentert bildet En respons som utdyper hvor vakker denne svanekyllingen er . Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Nært og vakkert. Pluss for vanndråpene i fjærdrakta. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Veldig bra..nesten så en kjenner mykheten..eller får lyst å kose sjærmen;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Enig med alle her. Veldig flott. Også topp teknisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg