Gå til innhold

BK: Stokkand på isen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes jeg er merkelig :confused: bildet har store svakheter på mange plan .

Det er jo en stemning i bildet, natur og idyll.

Et bilde består jo av en teknisk side, og en subjektiv side....som begge er viktige. Teknisk burde det kanskje feks. ikke vært midtstilt, mulig grenene foran ikke burde vært der... --- hadde vært fint med en utdypning fra de mer drevne....... ;-)

Lenke til kommentar

Jeg liker bildet, her er mine subjektive tanker rundt det:

- Bildet har stemning og en fortelling.

- Bildet er godt komponert med andrikken fint plassert, nei - midtstilling er ingen arvesynd og det fungerer fint her.

- Bildet har gode kontraster og gråtoner.

- Bildet har en komposisjon som fungerer godt, med greinene i forkant som skaper en rom- og dybdevirkning.

- Bildet er ikke 100% perfekt om man gransker det på pixelnivå i 100% forstørrelse - men de som gjør det har misforstått, bildet fungerer utmerket ved normal visning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker bildet, her er mine subjektive tanker rundt det:- Bildet har stemning og en fortelling.- Bildet er godt komponert med andrikken fint plassert, nei - midtstilling er ingen arvesynd og det fungerer fint her.- Bildet har gode kontraster og gråtoner.- Bildet har en komposisjon som fungerer godt, med greinene i forkant som skaper en rom- og dybdevirkning.- Bildet er ikke 100% perfekt om man gransker det på pixelnivå i 100% forstørrelse - men de som gjør det har misforstått, bildet fungerer utmerket ved normal visning.

Supert at du kastet deg på :) Er ikke dreven nok til å se, ,,,derfor kanskjene :)

Fint at noen tok over :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Synes jeg er merkelig :confused: bildet har store svakheter på mange plan .
Det er jo en stemning i bildet, natur og idyll. Et bilde består jo av en teknisk side, og en subjektiv side....som begge er viktige. Teknisk burde det kanskje feks. ikke vært midtstilt, mulig grenene foran ikke burde vært der... --- hadde vært fint med en utdypning fra de mer drevne....... ;-)

Jeg prøvde å få greinene vekk fra bildet, men de hang opp til tre meter ut over vannet, og jeg rakk ikke opp til de fra treet som står ved siden av det jeg sto og tokk bildet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...