HåkonN Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Meget bra oyvind.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Meget bra oyvind.... og det blir bare bedre;) vent til mandag... da legges denne tråden død Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) To spørsmål. De er sannsynligvis allerede besvart et eller annet sted. Men jeg får ikke HW-søkeren til å funke, så jeg får bare beklage og be om at noen peker meg i riktig retning. 1. Er det helt sant at man ikke trenger screensavere på LCD-skjermer? Ikke i det hele tatt? Hvis skjermen står på det samme bildet i flere dager, blir likevel INGENTING utslitt? 2. Fontsmoothing for LCD-skjermer: skal man trenge Cleartype? Fontsmoothing er jo innebygd i Windows 2000 og XP. Hva er forskjellen? Endret 23. november 2003 av Onkel Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Jeg legger denne tården død, og takker for all deltagelse her. Jeg har lagd en mye bedre tråd om LCD og ber dere heller bruke den enn denne middelsmålige her KOmmer inn på spørsmålet ditt der Onkel. Men jeg har influensa og oppdaterer så mye osm jeg klarer. tipper det medte er der innen fredag. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 På oppfordring fra oivind_dahle har jeg nå skrudd av prioriteringen på denne fordi han har laget en ny op oppdatert guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå