Niklasp Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du kan spare mye penger ved å oppgradere til Windows 8. Husk å registrere din nye Windows 7-maskin Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvis jeg var interessert i å bytte over til windows 8 hadde dette kanskje vært noe. Dessverre foretrekker jeg å kjøre programmer i vinduer i windows, og ikke fullskjerms-apps 8 Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Enig med Arni... La desktop være desktop og tablet være tablet! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 SIer meg enig med de to over meg, men jeg vil da visselig anbefale folk å alikevel gjøre det. Å spare penger om det noen gang skulle bli aktuelt er jo aldeles ikke å forakte. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kvifor i all verden skulle eg ønskje å nedgradere til WIndows8?! Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kvifor i all verden skulle eg ønskje å nedgradere til WIndows8?! Har du et nyere OS? "Windows 95"? 1 Lenke til kommentar
Særs Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Seriøst 2000 kr for windows 7 og sikkert win 8, da bytter jeg heller til linux når win 7 blir utdatert. 1 Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er "ingen" som trenger ultimate versionen, det er bare super data nerder med servere hjemme og bedrifter. Kjøp heller Home edition OEM og du sparer masse penger(bortimot halv pris) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Betyr dette da at hvis man kjøper windows 7 Ultimate i dag, på en selvbygd pc. Vil jeg da få muligheten til å oppgradere? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Seriøst 2000 kr for windows 7 og sikkert win 8, da bytter jeg heller til linux når win 7 blir utdatert. Jepp, for vi kjøper jo retail-utgaven alle mann. Windows 7 Home Premium (fra komplett.no) + oppgradering til Windows 8 Pro = 1014 kroner. Men for all del, hvis Linux gjør det du trenger, så er jo det helt topp... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Betyr dette da at hvis man kjøper windows 7 Ultimate i dag, på en selvbygd pc. Vil jeg da få muligheten til å oppgradere? Nei. "Tilbudet er gyldig for kunder (f.eks. private brukere, studenter og entusiaster) som kjøper en kvalifisert PC. En kvalifisert PC er en ny PC som er kjøpt i tilbudsperioden og har en gyldig OEM-ekthetsgaranti og produktnøkkel for en av følgende forhåndsinstallerte versjoner av Windows 7: Windows 7 Home Basic Windows 7 Home Premium Windows 7 Professional eller Windows 7 Ultimate" Sjekk ut det som er oppgitt som kilde for artikkelen. edit: Hele dette upgrade-programmet er laget for å forhindre at folk stopper å kjøpe PC'er og heller venter til de kan få dem med Win8 ferdig installert. Endret 8. juni 2012 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Interessant problemstilling. Skal man bevise ved kvittering eller noe annet at maskinen er kjøpt etter 1. juni, eller er det tilstrekkelig at den medfølgende windows-lisensen er aktivert etter denne datoen? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor skulle jeg nedgradere til Windows 8? UIet er jo verre enn Gnome 3. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hyggelig å se at de fleste forumbrukere velger bort Windows 8, det tenker i hvertfall jeg å gjøre. OSet minner meg mer om betjening av en telefon enn en PC, så denne versjonen er den første jeg velger å stå over med glede. Den virker faktisk så utenfor alt jeg forbinder med Windows slik vi er vant til at jeg ikke en gang har lyst til å teste det ut.Det rare er at Microsoft påstår at de regner med å forhåndsselge flere lisenser av Win8 enn de gjorde med forgjengeren, noe jeg har vondt for å tro kan stemme. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gjør dette og hvis jeg noen gang vil ha 8 så bytter jeg bare, for kun 119 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 artig å se at mickeysoft takserer wincrap 8 til en verdi av 119 kroner Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 "Du kan spare mye penger ved å oppgradere til Windows 8." Det er vel heller sånn at du kan spare penger ved oppgraderingen til Windows 8. Du bruker penger ved å oppgradere. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vi klarer oss helt fint med windows 7! utenom tablet folka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ja får det går jo ikke an å skifte bort metro grensesnittet til "classic view" veldig god research folkens Endret 10. juni 2012 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nei, det går ikke. Isåfall vil jeg gjerne ha en kilde. Registry-fixen er vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå