Joachim_F Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Her er de modige spillene som har blitt lansert i E3-uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Dårlig uke da. Har overbetalt for siste Humble Bundle uansett så like greit det! Hopper over helgens GOG-tilbud også, Syberia eller ei. (Frykter Paradox dagstilbud på Steam dagene fremover da...) Gratissakene kan jeg vel nærmere på da! Iallfall Linux Tycoon. Edit: Får lite ut av den Strategic War In Europe linken da. Endret 8. juni 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hahaha Linux Tycoon .. nå snakker vi underholdning for alle Linux nerd kidza.... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Edit: Får lite ut av den Strategic War In Europe linken da. Jeg kommer ikke inn på nettstedet til utvikleren akkurat nå, så jeg ANTAR at det er grunnen. Men du kan søke opp spillet på Desura eller GamersGate, for eksempel. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Bang Bang Racing er ute på Steam nå, iallfall, med demo og alt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bang Bang Racing virker som kjøredelen av Flåklypa-spillet. 1 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du kan ikke si at Thunderweels _minner_ om iron man off road når banen er en direkte kopi: http://gamesdbase.com/Media/SYSTEM/Sega_Genesis/Snap/big/Ivan_-Ironman-_Stewart-s_Super_Off_Road_-_1994_-_Ballistic.jpg Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er det riktig at Big Bang Racing kun har lokal flerspiller og kun resultater som blir postet online? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Plukket opp et spill som heter Treasure Adventure Game gratis på gog.com nå. Ser bra ut. http://www.youtube.com/watch?v=b-YvT2y3_I0 Noen som forresten vet når Episode 2 av The Walking Dead slippes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå