Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg har fra tid til annen ønske om å få svar på et spørsmål som jeg vet eller tror har vært diskutert tidligere. Det har vært mulig å søke i Forumet etter nøkkelord, men etter at sidene ble lagt om finner jeg ikke ut om dette fortsatt lar seg gjøre. Dette synes jeg er en svært nyttig funksjon og den bør etter min mening absolutt være lett tilgjengelig. Endret 8. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hvilken skin/utseende bruker du på forumet? På "diskusjon dynamisk" har du jo en søkeboks helt øverst på siden. Trykker du på det grå feltet til høyre for søkeboksen så kan du forandre om du vil søke i tråden, hele forumet og noen alternativer til. Evt kan du bruke denne adressen her: https://www.diskusjon.no/sok/ Trykker du "vis flere alternativer" kan du spesifisere hvilket kategori du skal søke i. Endret 8. juni 2012 av awesnes 2 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Takker - det var akkurat noe sånt som dette jeg savnet! Utrolig at jeg har klart å overse denne, men jeg så etter den gamle og den fungerte helt anderledes - dette er en stor forbedring! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Den er litt bortgjemt ja, måtte faktisk lete litt selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg