Bruker-182606 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Noen som vet? Har sett gjennom dokumentasjonen som fulgte med til ingen nytte. Har prøvd user/user, inteno/inteno, ssid/wpa passord, admin/admin, dg201/dg201 osv osv Endret 8. juni 2012 av christox Lenke til kommentar
ole a Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da ville jeg funnet en Reset knapp på ruteren, reset -> prøv alt det der på nytt Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Det står at resetknappen bare skal trykkes om jeg får beskjed fra kundeservice. Får vel ta en telefon dit å få brukernavn/passord derfra. Men venter litt for å se om noen har StayOn her. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Skal man ikke kunne trykke inn reset knappen uten å kontakte support?.. Lenke til kommentar
stiglevi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 På min var det brukernavn: admin og passord: giraff Lenke til kommentar
dmp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei, litt gammel tråd, men dog. Klarte ikke å finne passordet til min boks (ingen av de over) men fant istedet ut at ved å laste opp en firmware (fra 2014) på ftp-serveren på boksen, flashet den seg, og passordet ble resatt til det som var i den nye flashen; som er admin/admin. Boksen "fungerer" fint og jeg kan styre alle funksjoner via web/telnet osv, men selve adsl modemet sluttet å fungere! Da forsvant jo noe av poenget... Så jeg lurtet på om noen har en firmware fil jeg kan teste, evt. om det går å dumpe den fra et fungerende modem. Det er ikke bare snakk om adsl innstillinger her, men tar gjerne en dump av de også. Lurer på om problemet er at mitt modem heter 201-R1B, mens fila jeg flasha med heter noe med 201-R1A... -m Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke så rart at DSL ikke fungerer, når du har flashet med Annex-A-firmware.Vi bruker Annex B i Norge.Så finn en firmware som har B på slutten, du.. ;-) Lenke til kommentar
dmp Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei, heh, ja det tror jeg du har rett i! Men, lettere sagt enn gjort å finne en "B" fil ja... :S -m Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hør med StayOn om de kan sende deg riktig firmware. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 user / stayon er det på min og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå