fotopoulsen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 blikket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Litt trangt, men jeg vil kalle det et blinkskudd. Skarpt, med fokus på øynene. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dette var utrolig flott - føler nærmest at jeg må dukke, her jeg sitter! Flott fokus. Hadde vært fint å fått med vingespissene, men det hjelper at begge er kuttet omtrent like mye - ellers en fin komp. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fint bilete dette! Likar kompet og følelsen av at no kolliderer vi. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Flott bilde av tyvjoen..synd med vingekuttene Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fryst i rett øyeblikk, så får jeg være overbærende med at du har mistet vingespissene. Veldig bra ;-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Tusen takk til alle for kommentarer. Dere har helt rett angående kapp av vinger. Vingne ble desverre kappet under opptak. Siden fuglen kom i mot meg, og det ble tatt flere bilder i serie, så ble dette det beste bildet i serien, på trods av vingekutt. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vanskelig fugl å fange med kamera, dette. Vet ikke hvor mange filmruller jeg har skutt med semiproft Nikon-SLR for å få ett skarpt bilde. Så må man heller ikke trekke seg når den kommer på sin jagerflyaktige måte, slik at du kjenner lufttrykket tydelig ved passering. Dette var bra! Litt billigere å fotografere tyvljo med digitalt kamera.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg