V. Haugen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Rettssaken mellom Apple og Motorola (Google) settes på vent. Dommer avblåste Apple-rettssak Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kan dette være begynnelsen på slutten av patentkrigen? Jeg tviler, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, man kan håpe... Men jeg tviler litt selv :/ Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 er så lei av at APPLE tror de oppfant mobilen.......... de har faen meg ikke rettigheter til å gjøre som de vil! ANDROID ruler 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 er så lei av at APPLE tror de oppfant mobilen.......... de har faen meg ikke rettigheter til å gjøre som de vil! ANDROID ruler Hvem som oppfant eller var først ute med noe har ingen betydning i en patent strid. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Eh saksøkte ikke Motorola Apple først og ikke omvendt? Hvis det er tilfelle er dette sikkert positivt for Apple, og negativt for Motorola/Google. Kanskje det i såfall ikke var så smart av Google å kjøpe Motorola alikevel? Spesielt med tanke på dette: http://www.fosspatents.com/2012/06/itc-doesnt-allow-htc-to-assert-googles.html Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Eh saksøkte ikke Motorola Apple først og ikke omvendt? Hvis det er tilfelle er dette sikkert positivt for Apple, og negativt for Motorola/Google. Kanskje det i såfall ikke var så smart av Google å kjøpe Motorola alikevel? Spesielt med tanke på dette: http://www.fosspaten...rt-googles.html Det er et tap for Apple. Dette fordi dommeren sier at de fire patentene som Apple ble stående igjen med, ikke er gode nok til å brukes i en rettssak. Apple har brukt de fire patentene ganske mye i rettsaker og forsøk på importstopp. De som blir saksøkt av Apple kan bare vise til den rettsaken, og de vil ha gode håp om at de patentene vil bli avvist. Dette er et alvorlig tilbakeslag for Apple, hvis dommen blir stående. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ah, det jeg mente var i forhold til motparten. Dårlig formulert fra min side. Men jeg er forsåvidt enig i det du sier. Men vi får se hva som skjer videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg