Ayjay Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hei, jeg bare lurte på om noen vet om programmer der det er mulig å konvertere videofiler om til MPEG -format? Grunnen til dette er at jeg prøver å legge inn vidoer inn til iTunes for å så legge de videre til iPaden,men jeg klarer ikke en gang å legge inn videoene til iTunes pga de er tydligvis i feil format. iTunes tilbyr tydeligvis ikke noen form for konvertering, og alle "gratis"-programmene jeg prøver å laste ned har bare den funksjonen at de kan bare konvertere 3 minutter av videoen med mindre du kjøper hele versjonen. Så jeg bare lurer på om noen har noe tips? takk:) Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Freemake Video Converter http://www.freemake.com/free_video_converter/ Denne har ingen restriksjoner på verken lengde, størrelse eller format. Så tror den er midt i blinken for deg. Lykke til og spør om det skulle være noe Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Velkommen til the wonderful world of Apple ;-) Handbrake er et fint gratis og spamfritt verktøy til å konvertere de fleste videofiler - ganske kjapt også. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Anbefaler handbrake. Ypperlig kvalitet og ytelse. Bra frihet på innstillinger, og den har presets for iPod, iPod Touch, iPhone, iPad, Apple TV osv. Bra verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå