ahpadt Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 *Fortsettelse av gammel post, siden emnet der var for "dårlig" Hvor kan jeg legge inn avatar? Trenger svar! Fikk lest svarene jeg fikk, men jeg finner fortsatt ikke noe om avatar. Håper at det er under "Profil" dere mener.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 *Fortsettelse av gammel post, siden emnet der var for "dårlig" Hvor kan jeg legge inn avatar? Trenger svar! Fikk lest svarene jeg fikk, men jeg finner fortsatt ikke noe om avatar. Håper at det er under "Profil" dere mener.. gå på Profile, og helt nederst skriver du inn hele adressen til bilde du skal bruke som avatar. hvis du ikke har noen web plass og plassere det på, kan du opprette en konto på start.no Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Altså, jeg har ikke briller. Men jeg har sjekket den siden opp og ned minst 20 ganger nå. Og jeg finner ikke noe om noe avatar Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Under menyen "Profil" vil du, nederst på siden, se en tekstboks hvor du kan skrive inn adressen til det bildet du ønsker å ha som avatar. Merk at bildet du velger må være mindre eller lik 50x50 pixler, ikke større enn 6kB, og ikke være animert. Den letteste måten å finne en avatar som passer deg er kanskje å bruke bildesøket til www.google.com. Pass på å innsnevre søket til å gjelde bilder som er små nok. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nå du trykker på "Profil" skal du finne "Avatar kontrollpanel" helt nederst på siden. Der finner du bl. a et ledig felt der du kan skrive inn URL'en til din avartar. Ser du ikke det på din profil? Da har du kanskje mistet muligheten for avartar pga. misbruk eller noe... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 helt nederst på profilen. under "Avatar control panel" rett over submit knappen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvis du ikke finner den, scroll Absolutt nederst på Profil-siden. Ta så et screenshot og legg det ut her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Se her: http://www.programmer.no/temp/avatar_hjelp.JPG Har du ikke det bildet kan det være at du har hatt en avatar før som har vært i strid mot retningslinjene og har blitt fjernet av en annen moderator. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Se her: http://www.programmer.no/temp/avatar_hjelp.JPG Har du ikke det bildet kan det være at du har hatt en avatar før som har vært i strid mot retningslinjene og har blitt fjernet av en annen moderator. Eh? Har hatt en drage tror jeg.. Hva med å sette opp det igjen på profilen min? Åja, jeg ble "bannet" en gang for lenge siden. Kanskje det hendte da. Men det hadde jo vært koselig å få kunne ha en avatar jeg og da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hvis du ikke finner den, scroll Absolutt nederst på Profil-siden. Ta så et screenshot og legg det ut her http://home.no.net/ahpadt/hardware.jpg Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du skal nå kunne legge til avatar igjen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Du skal nå kunne legge til avatar igjen. *Takker og bukker* Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er ikke animerte avaterer brudd på retningslinjene? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hehe, det var kanskje en grunn til at denne brukeren ikke hadde mulighet til å vise en avatar i utgangspunktet? Til ahpadt: Kravene som stilles til en avatar er at den skal være mindre eller lik 50x50 pixler, mindre eller lik 6kB i størrelse, og den kan ikke være animert. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Hehe, det var kanskje en grunn til at denne brukeren ikke hadde mulighet til å vise en avatar i utgangspunktet? Til ahpadt: Kravene som stilles til en avatar er at den skal være mindre eller lik 50x50 pixler, mindre eller lik 6kB i størrelse, og den kan ikke være animert. Jada, mamma.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er ikke animerte avaterer brudd på retningslinjene?Jepp! Hoho !Avatarer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Ganske godt gjort og først bli "bannet" for brudd på et eller annet, og så når man endelig kan ha avatar igjen, gjøre det enda en gang, nemlig bruk av animert avatar... :lol: Noen klarer aldri å lære :-? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Er ikke animerte avaterer brudd på retningslinjene?Jepp! Hoho !Avatarer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Ganske godt gjort og først bli "bannet" for brudd på et eller annet, og så når man endelig kan ha avatar igjen, gjøre det enda en gang, nemlig bruk av animert avatar... :lol: Noen klarer aldri å lære :-? Glemte det i farta din kjøttkake! Og en ting til. Jeg mista ikke muligheten for å ha avatar sist gang fordi den var animart, men fordi jeg "spamma" en post ^^ Så det så.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Glemte det i farta din kjøttkake! Sorry da! Men, kjøttkake? Av alle ting? Jaja, bra du ikke begynte å flame ihvertfall...Og en ting til. Jeg mista ikke muligheten for å ha avatar sist gang fordi den var animart, men fordi jeg "spamma" en post ^^ Så det så..Sånn kan det gå, men jeg skrev da ikke at du mista muligheten ved å bruke animert avatar første gangen, se selv;Ganske godt gjort og først bli "bannet" for brudd på et eller annet, og så når man endelig kan ha avatar igjen, gjøre det enda en gang, nemlig bruk av animert avatar...Når jeg skriver "nemlig bruk av animert avatar" mener jeg at det var slik det skjedde andre gang. Uansett, hvem bryr seg?!? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 å få fjernet mulighet for avatar etter å ha blitt tatt for spamming høres ut som en litt merkelig straff Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 å få fjernet mulighet for avatar etter å ha blitt tatt for spamming høres ut som en litt merkelig straff Kan jo hende det var en feil vettu :wink: Uansett, det er jo ordnet opp i nå såvidt jeg vet... *gjesp* begynner å bli litt søvnig nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg