HiSpeed Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det mulig å dele en enkel undermappe fra min innboks til andre kollegarer? Ønsker å dele en prosjektmappe som skal ha lesetilgang til. I så fall - hvordan? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 høyreklikk på mappen, velg tillatelser og legg til de som skal ha tilgang. Mulig du må legge de til rett på innboks også, men da uten noen rettigheter, slik at de faktisk får opp innboksen din med prosjektmappen under. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Edit 1: Har Exchange Server 2010. Har prøvd å dele mappen (under egenskaper for mappe) men det fungerer ikke. Ingen får noen melding om at de er gitt rettigheter og mappe ses heller ikke hos noen av medlemmene. Edit2: Når jeg gir rettigheter til Innboksen får alle opp min Innboks og delte mapper. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at de skal kunne lese min Innboks Endret 8. juni 2012 av HiSpeed Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Edit: Har Exchange Server 2010. Har prøvd å dele mappen (under egenskaper for mappe) men det fungerer ikke. Ingen får noen melding om at de er gitt rettigheter og mappe ses heller ikke hos noen av medlemmene. De må legge den til selv da, må gå på kontoinstillinger - endre - flere innstillinger - avansert - legg til og legge til postboksen din der... Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Har prøvd det også. Samme resultat. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Prøv denne guiden: http://www2.slac.stanford.edu/comp/messaging/faq/MailboxFolder-sharing.htm Ser ganske grei ut. Husket du å huke av for "Synlig mappe" når du ga rettighet på mappa? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Har prøvd den veiledningn tidligere. Tror ikke at det er mulig å dele ut en mappe i Outlook uten at Innboks også deles ut. Ganske idiotisk! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Du kan ikke dele på en enkelt måte undermapper av innboksen din. Det er mere vanlig å lage en delt mailboks hvis det er mail som flere skal ha tilgang til i Exchange. Ta heller kontakt med Exchange administratoren på jobben for å løse problemet. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Det burde være mulig å dele en undermappe i Innboks. Jeg jobber med et prosjekt og ønsker å dele ut en undermappe til dette prosjektet - som av praktiske grunner har vært veldig behagelig Håper dette blir mulig i Outlook 2013. Lenke til kommentar
StianAbicon Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Er dette mulig i 2022? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå