Gå til innhold

Dele en mappe i Outlook Innboks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

høyreklikk på mappen, velg tillatelser og legg til de som skal ha tilgang.

Mulig du må legge de til rett på innboks også, men da uten noen rettigheter, slik at de faktisk får opp innboksen din med prosjektmappen under.

Lenke til kommentar

Edit 1: Har Exchange Server 2010.

Har prøvd å dele mappen (under egenskaper for mappe) men det fungerer ikke.

Ingen får noen melding om at de er gitt rettigheter og mappe ses heller ikke hos noen av medlemmene.

Edit2: Når jeg gir rettigheter til Innboksen får alle opp min Innboks og delte mapper. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at de skal kunne lese min Innboks ;)

Endret av HiSpeed
Lenke til kommentar

Edit: Har Exchange Server 2010.

Har prøvd å dele mappen (under egenskaper for mappe) men det fungerer ikke.

Ingen får noen melding om at de er gitt rettigheter og mappe ses heller ikke hos noen av medlemmene.

De må legge den til selv da, må gå på kontoinstillinger - endre - flere innstillinger - avansert - legg til og legge til postboksen din der...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du kan ikke dele på en enkelt måte undermapper av innboksen din.

Det er mere vanlig å lage en delt mailboks hvis det er mail som flere skal ha tilgang til i Exchange. Ta heller kontakt med Exchange administratoren på jobben for å løse problemet.

Lenke til kommentar

Det burde være mulig å dele en undermappe i Innboks. Jeg jobber med et prosjekt og ønsker å dele ut en undermappe til dette prosjektet - som av praktiske grunner har vært veldig behagelig :)

Håper dette blir mulig i Outlook 2013.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...