Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jim on his Aprilla Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Synes bildet er fartsfyllt stilig! ! Liker at det sprenger rammene. Men jeg vet ikke hva det er. Er det bilde du har tatt og manipulert via et program? Eller er det bilde du har attt av et annet bilde? Er litt nysgjerrig.... Mulig jeg dummer meg ut ved å spørre...... at alle ser og vet hva det er....... men tar sjansen ... Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Minner meg om en Aprilla eier jeg kjørte til Ormåsen for noen år siden. Han fortalte at han og en venn skulle til Tyskland å kjøre. Syklene skulle fraktes dit med kassebil, også var det bånn gass på sykkel da de kom dit. At vi kom i prat om sykkel var fordi han gikk i en Aprilla jakke.. på byen :0) Hva jeg liker med bildet... Tja sykkelen. Jeg tror det hadde vært kult uten de strekene / rammen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Synes bildet er fartsfyllt stilig! ! Liker at det sprenger rammene. Men jeg vet ikke hva det er. Er det bilde du har tatt og manipulert via et program? Eller er det bilde du har attt av et annet bilde? Er litt nysgjerrig.... Mulig jeg dummer meg ut ved å spørre...... at alle ser og vet hva det er....... men tar sjansen ... Takker.Ja dette er gjort i gamle ps7...for en 5år siden.Har programmet ennå,selv om jeg ikke bruker det...men med det programmet kunne en få tak i masse vis av gratis plugins(effekter).Har vel grovt regnet en 100,000 plugins til det programmet,så vilket jeg har brukt her,skal jeg ikke prøve å huske en gang.Sykkelen står stille,men tiltet den opp..for å få en effekt av fart,men kunne nok lagt på noe bevegelse på hjul? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Minner meg om en Aprilla eier jeg kjørte til Ormåsen for noen år siden. Han fortalte at han og en venn skulle til Tyskland å kjøre. Syklene skulle fraktes dit med kassebil, også var det bånn gass på sykkel da de kom dit. At vi kom i prat om sykkel var fordi han gikk i en Aprilla jakke.. på byen :0) Hva jeg liker med bildet... Tja sykkelen. Jeg tror det hadde vært kult uten de strekene / rammen. Takker.Gutten,som jeg er onkel til har nå blitt enda mer voksen.Han på bildet altså.Men han har forsatt dette i 50x70cm hengen på rommet sitt..du ser han er bilmakaniker,så vi driver å bytter litt tjenster da vet du;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Synes bildet er fartsfyllt stilig! ! Liker at det sprenger rammene. Men jeg vet ikke hva det er. Er det bilde du har tatt og manipulert via et program? Eller er det bilde du har attt av et annet bilde? Er litt nysgjerrig.... Mulig jeg dummer meg ut ved å spørre...... at alle ser og vet hva det er....... men tar sjansen ...Takker.Ja dette er gjort i gamle ps7...for en 5år siden.Har programmet ennå,selv om jeg ikke bruker det...men med det programmet kunne en få tak i masse vis av gratis plugins(effekter).Har vel grovt regnet en 100,000 plugins til det programmet,så vilket jeg har brukt her,skal jeg ikke prøve å huske en gang.Sykkelen står stille,men tiltet den opp..for å få en effekt av fart,men kunne nok lagt på noe bevegelse på hjul? ?? du spør?? Hvordan skulle du fått mer bevegelse på hjul, ved å ikke la linjene på hjulet gå helt rundt? Eller forsterke forskjellene på skygger og toner på hjulet enda mer? At det bryter rammene gir fart. sånn som jeg ser det. Synes bildet er topp og har masse fart Klarer ikke se noe galt her, jeg Endret 9. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Synes bildet er fartsfyllt stilig! ! Liker at det sprenger rammene. Men jeg vet ikke hva det er. Er det bilde du har tatt og manipulert via et program? Eller er det bilde du har attt av et annet bilde? Er litt nysgjerrig.... Mulig jeg dummer meg ut ved å spørre...... at alle ser og vet hva det er....... men tar sjansen ...Takker.Ja dette er gjort i gamle ps7...for en 5år siden.Har programmet ennå,selv om jeg ikke bruker det...men med det programmet kunne en få tak i masse vis av gratis plugins(effekter).Har vel grovt regnet en 100,000 plugins til det programmet,så vilket jeg har brukt her,skal jeg ikke prøve å huske en gang.Sykkelen står stille,men tiltet den opp..for å få en effekt av fart,men kunne nok lagt på noe bevegelse på hjul? ?? du spør?? Hvordan skulle du fått mer bevegelse på hjul, ved å ikke la linjene på hjulet gå helt rundt? Eller forsterke forskjellene på skygger og toner på hjulet enda mer? At det bryter rammene gir fart. sånn som jeg ser det. Synes bildet er topp og har masse fart Klarer ikke se noe galt her, jeg Blure hjulene..det vil gi en følelse av fart;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg