LordOfDeath Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 hei fikk plutselig et problem i går. skulle skru på msn, men med en gang jeg hadde logget på skrudde den seg av. hadde 6.0 og plus. la inn 5.0 og det funket helt til nå(untatt hvis noen trykket på lydsamtale) men nå har plutselig 5.0'en begynnt å skru deg av å. noen som vet hva problemet er(begynnte sånn ca. rett etter at jeg la inn Warcraft 3, kan dette være problemet?) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Sjekk om du er i "arbeid frakoblet"-modus i Internet Explorer. Du finner den i Fil-menyen.. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 nei, dette er ikke problemet. jeg har router. kan det ha noe med saken? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 hmm... skulle ønske jeg hadde samme "problem"... hos meg er det nemmli' ikke mulig å bli kvitt den evindelige msn-saken. hverken deaktivering eller avinstallasjon funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå