Gå til innhold

BK: HVOR - HVEM - HVA ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du verkelig prøvd deg på linjer og komp som du har lykkes meget godt med,prøver og se for meg i hode om det går og ta bilde så linjene i steinen på mur og kan bli rette men står fast,burde vel gå.

Tusen takk! :) Tester og prøver og ser hva som skjer,,,,,,,er langt fra et nivå hvor jeg klarer å være bevisst på veldig mye av det jeg gjør... Eller i det hele tatt vet om hva jeg bør ta hensyn til eller valg på. Det er supert med tilbakemeldinger som hjelper meg med å se. :) Utrolig mye å tenke på og å lærer hele tiden :) Takk :)

 

Dette må være den nye brua, øvre sund. tar jeg ikke feil! artig med litt kunskap runt motivet. fint bildet

Takker, og ja det er Øvre Sund bru på Landfalløysiden :)
Lenke til kommentar
Ble da bra dette..litt uskarpt øverste del venstre side,men ikke værre en godtatt;)
Takker :) Må vel bli mindre blender og større tall da, eh... hvordan var de nå.... ;-) Takk, supert med hjelp til å se :)
Riktig..har lest att objektiver gir best skarphet mellom f8-f11..men ingen regel uten unntsak sikkert;;)

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Det som trekker bildet opp her, er fine linjer i tre forskjellige retninger. Og den fine fargen i Drammensgranitten. Vanskelig og komme med forslag til forbedringen for jeg kjenner ikke resten av miljøet rundt. Kaskje du kunne tatt med mer av linjen som går på skrå øverst i høyre hjørne, den som følger linjen av gelenderet?

Lenke til kommentar

Det som trekker bildet opp her, er fine linjer i tre forskjellige retninger. Og den fine fargen i Drammensgranitten. Vanskelig og komme med forslag til forbedringen for jeg kjenner ikke resten av miljøet rundt. Kaskje du kunne tatt med mer av linjen som går på skrå øverst i høyre hjørne, den som følger linjen av gelenderet?

 

Tusen takk for konstruktiv kommentar :):)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...