Laila - Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 HVOR - HVEM - HVA ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fin komponering-og fint med litt skygge Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ble da bra dette..litt uskarpt øverste del venstre side,men ikke værre en godtatt;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ble da bra dette..litt uskarpt øverste del venstre side,men ikke værre en godtatt;) Takker Må vel bli mindre blender og større tall da, eh... hvordan var de nå.... ;-) Takk, supert med hjelp til å se Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Her har du verkelig prøvd deg på linjer og komp som du har lykkes meget godt med,prøver og se for meg i hode om det går og ta bilde så linjene i steinen på mur og kan bli rette men står fast,burde vel gå. Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dette må være den nye brua, øvre sund. tar jeg ikke feil! artig med litt kunskap runt motivet. fint bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Her har du verkelig prøvd deg på linjer og komp som du har lykkes meget godt med,prøver og se for meg i hode om det går og ta bilde så linjene i steinen på mur og kan bli rette men står fast,burde vel gå. Tusen takk! Tester og prøver og ser hva som skjer,,,,,,,er langt fra et nivå hvor jeg klarer å være bevisst på veldig mye av det jeg gjør... Eller i det hele tatt vet om hva jeg bør ta hensyn til eller valg på. Det er supert med tilbakemeldinger som hjelper meg med å se. Utrolig mye å tenke på og å lærer hele tiden Takk Dette må være den nye brua, øvre sund. tar jeg ikke feil! artig med litt kunskap runt motivet. fint bildet Takker, og ja det er Øvre Sund bru på Landfalløysiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ble da bra dette..litt uskarpt øverste del venstre side,men ikke værre en godtatt;)Takker Må vel bli mindre blender og større tall da, eh... hvordan var de nå.... ;-) Takk, supert med hjelp til å se Riktig..har lest att objektiver gir best skarphet mellom f8-f11..men ingen regel uten unntsak sikkert; Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Ble da bra dette..litt uskarpt øverste del venstre side,men ikke værre en godtatt;)Takker Må vel bli mindre blender og større tall da, eh... hvordan var de nå.... ;-) Takk, supert med hjelp til å se Riktig..har lest att objektiver gir best skarphet mellom f8-f11..men ingen regel uten unntsak sikkert; Takk Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det som trekker bildet opp her, er fine linjer i tre forskjellige retninger. Og den fine fargen i Drammensgranitten. Vanskelig og komme med forslag til forbedringen for jeg kjenner ikke resten av miljøet rundt. Kaskje du kunne tatt med mer av linjen som går på skrå øverst i høyre hjørne, den som følger linjen av gelenderet? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Det som trekker bildet opp her, er fine linjer i tre forskjellige retninger. Og den fine fargen i Drammensgranitten. Vanskelig og komme med forslag til forbedringen for jeg kjenner ikke resten av miljøet rundt. Kaskje du kunne tatt med mer av linjen som går på skrå øverst i høyre hjørne, den som følger linjen av gelenderet? Tusen takk for konstruktiv kommentar :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg