Redaksjonen. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Skjermen fra Tactus Technology er helt unik. Trykkskjerm har knapper som spretter opp fra skjermen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ser veldig spennende ut. Lurer på hvordan dette er å bruke i praksis. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dette blir interessant når enten programvaren eller skjermen henger seg opp. "Telefonen må inn på reperasjon. Den har fire svulster". 5 Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har mer tro på spenningsfelt i skjermen hvor strøm gir brukeren en følelse av å ta på noe annet enn en glassplate, eller et belegg på skjermen som kan skifte overflatestruktur ut fra hva som vises. Da vil man få en fysisk følelse av hva man trykker på uten at skjermen trenger å ha fysiske knapper. Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Håper virkelig at skjermen kun reagerer på selve tastertykkene og kansellerer den kapasitive inputen i de aktuelle områdene av skjermen. Det store poenget med fysiske taster for min del er at man kan hvile fingrene på dem uten at de blir aktivert. 1 Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hmmm etter lang tørke noe spennende endelig :-) Dette skall jeg følge med på ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg