tomsi42 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fettflekker er det minste problemet med touch-skjerm. Selv med super-ren skjerm så duger de fleste ikke i skarpt sollys Det som jeg savner, er et touch brukergrensesnitt (på kameraer) som er lettere å bruke enn knappene. 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skjermen virket ikke så ille, og selv med mine fett-fingre så funka det greit. Det virker som de har lagt litt effort i denne skjermen og jeg gleder meg til å se hvordan den faktisk funker i reell bruk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg vet ikke jeg altså men noe inni meg stritte fullstendig imot når det kommer til kamera og touchscreen, vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så lenge det er touch OG fysiske knapper ser jeg ikke helt problemet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så lenge det er touch OG fysiske knapper ser jeg ikke helt problemet? Så lenge man kan slå av touch slik at en ufriliig berøring på skjermen ikke kødder til ting, så er jeg enig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 All erfaring tilsier at Canon ikke er heelt på viddene når det gjelder brukerinteraksjonsdesign, så tipper de har ei smart løsning på det. Til de som er redd for fingermerker: Gnur ikke dere halve ansiktet deres mot skjermen uansett, når dere tar bilder? Blir jo merker av sånt også - selv uten touchskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg