Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opplysningsplikt ved salg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker også at førersetet har lagt seg til en jævlig knirking etterhvert, også, noe som utelukkende skyldes denne aktiviteten. Det bør muligens fortelles om, så ikke kjøper kan komme tilbake å kreve meg for "ødelagt" førersete, eller hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar

Ifølge mitt syn er dette en relevant opplysning ift de svakheter aktiviteten har påført b. la førersetet. I tillegg er det en liten lakkripe på panseret som skyldes samme fenomenet, og da er det vel mer betryggende å få vite det faktiske opphavet til ripen, enn å tro den skyldes noe verre - som f eks steinsprut e.l?

Lenke til kommentar

Ifølge mitt syn er dette en relevant opplysning ift de svakheter aktiviteten har påført b. la førersetet. I tillegg er det en liten lakkripe på panseret som skyldes samme fenomenet, og da er det vel mer betryggende å få vite det faktiske opphavet til ripen, enn å tro den skyldes noe verre - som f eks steinsprut e.l?

Hvilken dag i uka er steinsprut værre enn at noen har pult på panseret?

Forøvrig hadde jeg ikke likt å vite om noen hadde hatt seg i min bil tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man må nok ikke opplyse om noenting som har skjedd med/i bilen.

Det man nok heller må opplyse om er faktiske skader/mangler, man trenger ikke opplyse om hvorfor skadene er der.

Har man et pungtert dek er det noe man må opplyse om.

Men om det er pga man kjørte i 160 på en skogsvei eller om det er pga en uteligger kuttet hull i det er irrelevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...