Smooshball Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei, har vist fått skoleplass i automasjon fagskole. Har nå GR:L papir og lurer på noe ang denne linjen. Er det mye å sette seg inn i, da jeg er "vanelig" elektriker? Tenker da siden jeg ikke gikk automasjon på VG's. Om det er hardt pensum og mye lekser, eksamener etc. Frister voldsomt, men er litt usikker på om hvordan det kommer til å gå, Hadde rundt 4 i snitt på videregående, så er vel litt midt på tre'et... Hvilke jobber en kan få etter endt skole? Hadde vert supert om noen kunne tatt seg tid til å svare! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Automasjon er et forholdsvis tungt fag ja! Er nok en god del hardere pensum der enn det vi hadde på el-energilinja hvertfal! Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Automasjon er et forholdsvis tungt fag ja! Er nok en god del hardere pensum der enn det vi hadde på el-energilinja hvertfal! Har du gått Elkraft? Eller tenker du tilbake til Vg2? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 jeg har gått vg1 elektro, vg2 elenergi, vg3 skipselektriker. Hadde masse automasjon på vg3 skipselektriker linja. planlegger selv å ta mer automasjon etter hvert, men dette blir som privatist vedsiden av jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå