Onkel Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kjøpte nettopp en Fujitsu-Siemens X19-1. Den er en våt drøm på mange måter, men jeg aner litt ghosting nå og da selv om jeg ikke er noen hardcore spiller. Litt etterheng merkes for eksempel når jeg spiller av film. Ikke så mye at det er veldig plagsomt, men nok til at bildet tydelig ikke er perfekt. Så jeg lurer på om jeg skal bytte til en annen skjerm, om forskjellen i ghosting gjør mellomlegget verdt å betale. Problemet er nemlig: innenfor dette prissegmentet har alle 19" LCD-skjermene jeg har sett på identiske specs: alle har 25 ms responstid. Spørsmålet blir da: kan man se forskjell på ghostingen mellom disse skjermene selv om de skryter av samme responstid? Er dette en merkbar forskjell som det er verdt å betale for, eller blir det mer snakk om prinsippfast flisespikkeri? Og vet noen om noen butikker i Oslo hvor jeg kan se to+ slike skjermer opp mot hverandre? Elkjøp har mange utstilt, men de er i utgangspunktet ikke oppe på X19-1's nivå. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hansol H950 skal være bra på dette området: Les testen: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=131382 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå