KJuliussen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 hei. Jeg har kjøpt en 240gb ssd disk som skal brukes i min bærbare pc istedet for den gamle vanlige disken på 600gb. Men jeg får ikke klonet disken for at den nye er for liten. Jeg har selfølgelig passet på at datamengden på den gamle ikke overstiger ssd disken. tror det er rund 88 gb og da er recovery og system partisjonen i tilleg til C: disken inkludert. Noen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ta og start helt på nytt, fresh start uten masse dritt på ssd'n. Hvis det er viktige filer så lagrer du dem på en minnepenn Lenke til kommentar
KJuliussen Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Ta og start helt på nytt, fresh start uten masse dritt på ssd'n. Hvis det er viktige filer så lagrer du dem på en minnepenn Problemet er at jeg ikke har en windows dvd. har bare det som ligger på recovery partisjonen. har prøvd div kloneprogram og kopiere bare recovery og system (det er ikke c: disken, men en partisjon på bare 100mb) for så å kjøre recovery fra oppstart, men ingenting skjer. Den vil ikke lade inn recovery programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå