snabben112 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 skal ta en tattovering fra aldbuen og nedover om 5 dager til, kjenner at jeg begynner å grue meg. så lurte jeg bare på hvor vondt det egentlig er. mange som sier det ikke er vondt, men det tror jeg ikke. hvilke smerte kan defineres.. eller hvor vondt er det ? takk på forhånd! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 det bare kiler, det gjør ikke vondt Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Å føde barn er værre. Å sparke butt i dørterskelen er værre. Å bite seg i tunga/leppa er værre. Å få sjampo i øyet er værre. Å få krampe i leggen er værre. +++ Har en nokså "stor" tatovering på undersiden av håndleddet på ganske tynn hud, og syntes ikke det var spesielt vondt. Det kan virke litt små sårt noen ganger, men det er ingen smerte man vil vri seg i eller hyle av liksom. Spis godt og drikk rikelig før du tar tatoveringen, så går det nok ganske smertefritt uten noen besvimelser og tårer Lenke til kommentar
Marte Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er veldig individuelt og det kommer nok ann på hvor du tenker å ta det. Få deg en god natts søvn, spis en god frokost og møt opp frisk og opplagt. Om du har planer om å sitte der en stund, så ta med deg noe å knaske på og noe sukkerholdig drikke. Det er ikke deilig å bli tatovert, men det er såpass at du skal klare å holde ut. Llykke til! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ta 400 mg Ibux og 500 mg Paracet 1 time før, det vil hjelpe mot evt smerter i større grad enn hva man skulle tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå