Gnurk! Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 1 time med fritt = 4000,- Hvor mye for dette+1cola? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 30 min med BJ + oral = 1000,- Si meg, hva er forskjellen på BJ og oralsex? Hvordan pleier du å utføre oralsex på jenter da? Gi de en BJ? Ja Lenke til kommentar
Populært innlegg Nittutt Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg er jente, men det forstod du kanskje Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig. Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha." Hmm. For det å bytte sex mot en kjole er jo ikke prostitusjon? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg fenele Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig. Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha." Define:prostitusjon: The practice or occupation of engaging in sex with someone for payment. Du bytter sex mot en kjole. What does that make you? 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakkki Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 A hypocrite 19 Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig. Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha." Define:prostitusjon: The practice or occupation of engaging in sex with someone for payment. Du bytter sex mot en kjole. What does that make you? Hvorfor tror du jeg skrev det? Ikke fordi jeg "prostituerer" meg for kjæresten min, men hvem svarte jeg til og hva? Les alt i helhet. Endret 10. juni 2012 av Bea♥ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor ikke bare stikke til en pub/fest og finne en jente der? Finnes nokk av løse jenter her i norge. Billigere er det også. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig. Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha." Define:prostitusjon: The practice or occupation of engaging in sex with someone for payment. Du bytter sex mot en kjole. What does that make you? Hvorfor tror du jeg skrev det? Ikke fordi jeg "prostituerer" meg for kjæresten min, men hvem svarte jeg til og hva? Les alt i helhet. Hvorfor du skrev det eller ikke. Du er ei hore hvis du bytter sex for penger eller varer som en kjole. Ikke kom her med moralbullshitten din du nå å påstå at alle som selger sex er utsatt for menneskehandel. 5 Lenke til kommentar
m@rte Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 sist jeg var i iran kosta 10 minutter 15 kroner m/alt (fritt) Ha ha ha ha :) Da må det bli en stund siden du var her Jobbet på båt i India, price confirmed. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Flere norske lover gjelder for nordmenn i utlandet også, bla kjøp av sex. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig. Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha." Define:prostitusjon: The practice or occupation of engaging in sex with someone for payment. Du bytter sex mot en kjole. What does that make you? Hvorfor tror du jeg skrev det? Ikke fordi jeg "prostituerer" meg for kjæresten min, men hvem svarte jeg til og hva? Les alt i helhet. Hvorfor du skrev det eller ikke. Du er ei hore hvis du bytter sex for penger eller varer som en kjole. Ikke kom her med moralbullshitten din du nå å påstå at alle som selger sex er utsatt for menneskehandel. Ja, for de har jo ikke noe annet forhold enn seksuelt. Hadde det ikke blitt noe sex hadde det ikke blitt noen kjole. Eller? Jeg gifta meg en gang, kosta på fint bryllup og greier. Resultatet lot ikke vente lenge på seg, allerede samme natta fikk jeg det som jeg ville. Regner med det gjør meg til en horekunde. Greit å vite. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Stikk til Tyskland eller noe, TS. Der er det lovlig. Om du vil følge Beas forslag så kan du jo bare gjøre en byttehandel i stedet! Du får et ligg, hun får en pen liten edelstein (som hun kan selge om hun vil). Nå er det jo automatisk ikke prostitusjon lengre. Endret 11. juni 2012 av Pseudopod 3 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 30 min med BJ + oral = 1000,- Si meg, hva er forskjellen på BJ og oralsex? Hvordan pleier du å utføre oralsex på jenter da? Gi de en BJ? Hvem er det som vil betale for å slikke ei hore? 4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Flere norske lover gjelder for nordmenn i utlandet også, bla kjøp av sex. Hører vel med å si at det kun étt tilfelle av dette noensinne. Og da fordi det ble mediaoppblåst og boten ble vedtatt. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 30 min med BJ + oral = 1000,- Si meg, hva er forskjellen på BJ og oralsex? Hvordan pleier du å utføre oralsex på jenter da? Gi de en BJ? Hvem er det som vil betale for å slikke ei hore? Folk som tenner på å gi oralsex. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Flere norske lover gjelder for nordmenn i utlandet også, bla kjøp av sex. Hører vel med å si at det kun étt tilfelle av dette noensinne. Og da fordi det ble mediaoppblåst og boten ble vedtatt. Dette er ikke av tvil til din påstand, men heller av nysgjerrighet, hva referer du til? kunne du kanskje linket til artikkel om det? Syntes slikt er ineressant lesing. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Flere norske lover gjelder for nordmenn i utlandet også, bla kjøp av sex. Hører vel med å si at det kun étt tilfelle av dette noensinne. Og da fordi det ble mediaoppblåst og boten ble vedtatt. Dette er ikke av tvil til din påstand, men heller av nysgjerrighet, hva referer du til? kunne du kanskje linket til artikkel om det? Syntes slikt er ineressant lesing. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/05/08/kun-en-boetelagt-sexkjoep-i-utlandet Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Boten for å kjøpe sex i Norge tror jeg er 25 000 kr. Politiet er innimellom falske prostituerte, fordi de ønsker å få bukt med menneskehandel. (Ikke at all prostitusjon er menneskehandel men prostitusjon går ofte hånd i hånd med annen kriminalitet) Hva med å dra til et land hvor prostitusjon er lovlig? Nederland for eksempel om du likevel er glad i og reise er jo kanskje ikke det så dumt.. Flere norske lover gjelder for nordmenn i utlandet også, bla kjøp av sex. Hører vel med å si at det kun étt tilfelle av dette noensinne. Og da fordi det ble mediaoppblåst og boten ble vedtatt. Dette er ikke av tvil til din påstand, men heller av nysgjerrighet, hva referer du til? kunne du kanskje linket til artikkel om det? Syntes slikt er ineressant lesing. http://www.abcnyhete...joep-i-utlandet Tusentakk, forøvrig forbløffende lov i mine øyne, er dette med alle som har registrert residens i Norge? Så trikset vil da være å skifte bo-adresse mens man skal gjøre sexkjøpet? o0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvem er det som vil betale for å slikke ei hore? Jeg skjønner ikke hva du mener med spørsmålet!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg