Åsmund Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jeg har sof2 med riktig cd-key men når jeg skal joine en server står den bare å teller oppover. awaiting action står det men den bare teller og teller skjer aldri noe. hva er galt? trenger jeg en oppgradering eller noe? fikk spillet med den nylig kjøpte grafikkortet midt. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Prøvd å legge inn siste patchen?! Ikke vet jeg ass, aldri testet det Online, men vil gå utifra at det kan være en ide... Lenke til kommentar
St33l Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Høres litt rart ut. Hvilken versjon har du? Sjekk denne linken: http://www.ravensoft.com/frameset.html Om du ikke har versjon 1.3, så last ned den. Prøv på server 217.8.130.150:20110 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 jeg skal teste patchen...laster den ned nå. jeg kom inn på en server en hvilken som helst en. har ikke prøvd din ip enda. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 joda det virka. takkar. Men det var ikke spillet for meg...action konstant, siden du dukka opp igjen med en gang du daua. Er det slik som i cs på noen baner? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 joda det virka. takkar. Men det var ikke spillet for meg...action konstant, siden du dukka opp igjen med en gang du daua. Er det slik som i cs på noen baner? JA! du må spille "INF"... det er omtrent samme som CS... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 joda det virka. takkar. Men det var ikke spillet for meg...action konstant, siden du dukka opp igjen med en gang du daua. Er det slik som i cs på noen baner? JA! du må spille "INF"... det er omtrent samme som CS... Jups! INF er det samme som CS... det er det som er feteste med spillet SOF2 Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hva står INF for ? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hva står INF for ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå