Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 I full sving Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert Endret 8. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ja her er det bare å repetere det Terje sier.Rett og slett lekkert;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargenene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert Ja her er det bare å repetere det Terje sier.Rett og slett lekkert;) Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargenene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert Tusen takk - det var veldig kjekt å høre Ja her er det bare å repetere det Terje sier.Rett og slett lekkert;) Tusen takk - veldig hyggelig Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Flotte detaljer og deilige fargetoner. Mulig med et tettere utsnitt også kanskje, men for all del bra dette! God 4'er! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Wow, noe så nydelig!!! Tusen takk skal du ha! Flotte detaljer og deilige fargetoner. Mulig med et tettere utsnitt også kanskje, men for all del bra dette! God 4'er! Tusen takk for det! Jeg prøvde flere varianter med tettere utsnitt uten å bli fornøyd - en ting var at jeg syns det tekniske da ble for dårlig, men jeg liker vel dessuten også best balansen i fargene med dette utsnittet... - kan nok diskuteres, og jeg takker for innspillet! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dette er nydelig. skarp og fin insekt, samtidig som omgivelsene har en nydelig sammenblandig av farger. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Dette er nydelig. skarp og fin insekt, samtidig som omgivelsene har en nydelig sammenblandig av farger. Takker så mye for den hyggelige tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg