Gå til innhold

BK: I full sving

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargenene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert :)

Ja her er det bare å repetere det Terje sier.Rett og slett lekkert;)

Ja, du nevner dybdeskarpheten, og den er mangelfull, uten at det forringer kvaliteten, fordi blå/grønnfargene rundt samler bildet i en slags enhet mot fluen, mens purpurfargenene under veileder mot opphavets sentrum..jeg synes dette er utrolig vakkert :)

Tusen takk - det var veldig kjekt å høre :)

Ja her er det bare å repetere det Terje sier.Rett og slett lekkert;)

Tusen takk - veldig hyggelig :)
Lenke til kommentar

Wow, noe så nydelig!!! :)

Tusen takk skal du ha! :D

Flotte detaljer og deilige fargetoner. Mulig med et tettere utsnitt også kanskje, men for all del bra dette! God 4'er! :)

Tusen takk for det! Jeg prøvde flere varianter med tettere utsnitt uten å bli fornøyd - en ting var at jeg syns det tekniske da ble for dårlig, men jeg liker vel dessuten også best balansen i fargene med dette utsnittet... - kan nok diskuteres, og jeg takker for innspillet! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...