Drliquidraid3n Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei! Har fått en forespørsel til å lage en logo for en person jeg kjenner, og han driver med en firma som tilbyr alt mellom snekkering og vasking.. Jeg har laget en del logoer før, men denne greier jeg bare ikke.. Har helt jernteppe.. Og tenker å høre om råd her Noen som har forslag hva jeg kan bruke som ikon til logoen? Firmaets navn er Totalservice Eidsvåg. Kan forresten legge ut disse så dere ser hva jeg har druddlet med. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bra det du har, men er kanskje litt typisk? Vet ikke helt hva annet du kunne gjort jeg. I tråd med "totalservice" og at de tilbyr "alt mellom snekring og vasking" kunne du kanskje prøvd med en sirkel eller ring i designet også? Da blir det både en symbolsk betydning om at du får alt du trenger (kan holde deg innenfor sirkelen, trenger ikke dra andre steder), og en formkontrast siden de andre elementene har litt rettere og strengere linjer. Ville forresten brukt hele navnet i logoen for da skjønner man hva firmaet leverer med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå