DetFinnesAllerede Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Som tittel. Er ei tilbakestående feminist med skikkelige pels-legger som har gått på bussen med meg i to uker nå, og vist meg fingeren hver gang jeg ser hennes vei. Fatter ikke hvorfor, men mistenker at det kan være natur-hårs-tampongene hennes som lekker. Lukter direkte vondt gjør hun ihvertfall. Tjukk og stygg er hun også. Anyway, jeg har som sagt masse vitner på at hun har vist meg fingeren og mobil-opptak som andre har tatt, for når jeg skal ta mobil-opptak så bare tar hun fingeren vekk og smiler til meg osv.. Så jeg lurer på om jeg kan bed henne om høflig å bestemt å slutte å rekke fingeren til meg ved å lappe henne i det feite purke-trynet hennes. Sånn uten å få straff for legemsfornærmelse. Eller skal jeg bare finne meg i at andre mennesker viser meg fingeren? 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oooooooo k? Vis fingeren tilbake, eller ignorer henne. HVORFOR bryr du deg, og hvorfor ser du hennes vei i utgangspunktet? 6 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjøp en boks med formfett og spray henne ned 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 Vis henne håndflaten tilbake, dette betyr speil og driter henne skikkelig ut, for det betyr at hun da viser finger til seg selv. 29 Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Vis henne håndflaten tilbake, dette betyr speil og driter henne skikkelig ut, for det betyr at hun da viser finger til seg selv. Ah, bra. Hadde jeg helt glemt fra da jeg var ung. Jeg kan jo også bare ta med meg noen barnehage-barn og få dem til å vise fingeren tilbake og kalle henne "DOMMING!". Tror kanskje hun kan bli litt psyka ut da? 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vis henne håndflaten tilbake, dette betyr speil og driter henne skikkelig ut, for det betyr at hun da viser finger til seg selv. Ah, bra. Hadde jeg helt glemt fra da jeg var ung. Bare pass på - hvis hun er lur så bruker hun begge hendene, og du har ikke lov å bruke to speil. For å outsmarte henne da legger du bare ditt speil sidelengs, slik at hun viser finger til seg selv dobbelt opp. Dobbel utdriting, altså. 1 Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Dette begynner å bli for komplisert, kan jeg ikke bare legge speilet mitt sidelengs i trynet hennes da 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, du vil bli straffet hvis du fiker til henne. Å slå, for at noen viser fingern', vil ikke anses som nødverge. Ut fra det du beskriver om denne kvinnen, bør du vurdere om hun kan ha en psykisk lidelse som medfører at hun har den adferden. Med psykisk lidelse mener jeg ikke blomstrende trikkedrapspsykose, men mulig paranoid personlighetsforstyrrelse. I tilfelle du anser henne som syk, bør du heller synes synd på henne fremfor å planlegge hevnaksjoner, herunder voldshandlinger. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Nå er det såpass milde straffer at skal du først krysse grensa kan du like godt gi henne en skikkelig omgang deng. En jeg kjenner slo en fyr bevisstløs og fikk bare en bot på 5000. Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ut fra det du beskriver om denne kvinnen, bør du vurdere om hun kan ha en psykisk lidelse som medfører at hun har den adferden. Med psykisk lidelse mener jeg ikke blomstrende trikkedrapspsykose, men mulig paranoid personlighetsforstyrrelse. I tilfelle du anser henne som syk, bør du heller synes synd på henne fremfor å planlegge hevnaksjoner, herunder voldshandlinger. Mnja, men hva om det er JEG som har psykisk lidende polaroid personlighetsforstyrrelse da? Kan ikke jeg bare lappe til henne og så kan HUN synes synd på MEG etterpå? 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Du kan spørre om du får lov til bli kjæresten hennes? Det virker som at dere kan passe bra sammen. * Etter litt fundering har jeg funnet ut hvorfor hun gjør som hun gjør. Det er tydelig at du må avgi en spesiell jeg-liker-å-få-finger-opp-i-anus aura. Så ta det som et kompliment, hun prøver faktisk å sjekke deg opp. Endret 8. juni 2012 av Neptjune 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ut fra det du beskriver om denne kvinnen, bør du vurdere om hun kan ha en psykisk lidelse som medfører at hun har den adferden. Med psykisk lidelse mener jeg ikke blomstrende trikkedrapspsykose, men mulig paranoid personlighetsforstyrrelse. I tilfelle du anser henne som syk, bør du heller synes synd på henne fremfor å planlegge hevnaksjoner, herunder voldshandlinger. Mnja, men hva om det er JEG som har psykisk lidende polaroid personlighetsforstyrrelse da? Kan ikke jeg bare lappe til henne og så kan HUN synes synd på MEG etterpå? Tanken slo meg, men jeg ville ikke være uhøflig. I tillegg kan det fort slå tilbake om man påstår at noen har paranabol personlighetsstyrning. Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Etter litt fundering har jeg funnet ut hvorfor hun gjør som hun gjør. Det er tydelig at du må avgi en spesiell jeg-liker-å-få-finger-opp-i-anus aura. Så ta det som et kompliment, hun prøver faktisk å sjekke deg opp. Hum, se det se det, nå tror jeg vi er inne på en mulig løsning her. Kvitterer tilbake med passende gest neste gang da, så ser vi om vi ikke kan komme frem til en gjensidig forståelse og respekt rundt våre individuelle synspunkter. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Som tittel. Er ei tilbakestående feminist med skikkelige pels-legger som har gått på bussen med meg i to uker nå, og vist meg fingeren hver gang jeg ser hennes vei. Fatter ikke hvorfor, men mistenker at det kan være natur-hårs-tampongene hennes som lekker. Lukter direkte vondt gjør hun ihvertfall. Tjukk og stygg er hun også. Anyway, jeg har som sagt masse vitner på at hun har vist meg fingeren og mobil-opptak som andre har tatt, for når jeg skal ta mobil-opptak så bare tar hun fingeren vekk og smiler til meg osv.. Så jeg lurer på om jeg kan bed henne om høflig å bestemt å slutte å rekke fingeren til meg ved å lappe henne i det feite purke-trynet hennes. Sånn uten å få straff for legemsfornærmelse. Eller skal jeg bare finne meg i at andre mennesker viser meg fingeren? Troll? Du spør henne rett ut hva problemet er. Hva du har gjort henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå