flodhest Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er skikkelig desp nå...er begynt å like Tourniquet, og spesielt sangene fra albumet 'Microscopic view from a telescopic realm'. Men problemet er at jeg ikke kan finne noen sanger fra dem fra akkurat det albumet. Så hvis noen kan sende meg noen sanger fra dette albumet så hadde jeg blitt svinaktig glad!! I dag har akkurat DU sjangsen til å gjøre meg lykkelig! Send til [email protected] Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hva med å lese retningslinjene?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 så vidt jeg vet er det lov å dele mp3 og filmer til hverandre. Kommer ny lov om det om ikke lenge tror jeg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hva med å lese retningslinjene?? Hva med å STFU og la meg få den gleden av å nyte Touniquets musikk? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hva med å være litt mindre eplekjekk og betale artisten som har laget det pengene han/hun/de har fortjent? Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hva du gjør med Mp3`ene dine gir jeg f*** i, men du har ikke lov til å bruke forumet til å oppfordre til piratvirksomhet. Derav: Les retningslinjene tøffen! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Siden disse sangene åpenbart ikke er freeware så må du nok kjøpe dem, å ikke gå ut på forumet å be noen om å sende dem til deg. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg