blomsterpiken1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har nettopp kjøpt frukttobakk og vannpipe. skulle røyke litt og så at det er blitt ulovlig å innføre til norge. utrolig kjipt, for jeg husker at det var lov før. har litt under 250g tobakk. kan jeg få bot eller noe for å ta med dette inn i tillegg til en kartong med røyk? evt hvor stor? takk for svar Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei Dette er nok ikke lovlig å ta med inn i landet. Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Hei Dette er nok ikke lovlig å ta med inn i landet. Til og med jeg ser det, og det kan du se i posten jeg laget. Jeg vet at det ikke er lov til å ta med inn i landet. Jeg lurte på hva man kan få i bot for å ta det med inn, kan du svare på det kanskje? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Vel, det kommer helt ann på mendgen og på hvordan det er klassifiert. Dersom det er en liten mengde kan det hende du bare blir fratatt varene. Er mendgen større så blir det bot, og du risikerer og bli anmeldt. http://www.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/article676293.ece Jeg kan nok ikke gi deg noe bedre råd enn å la være! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Strafferammen er fengsel inntil 3 måneder, så vidt jeg klarer å lese ut av denne forskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå