smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 It's me in the corner! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hehe..god ide..da får jeg klone meg selv siden jeg er tvilling???? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) I love You Svein ! Det selvportrettet er max !! Terningkast ?... 6, selvfølgelig . Endret 7. juni 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Enkel og stilig hårsveis Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hm..dette var litt av sjarmør gitt. Du har et meget tiltalende utseende. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Stilig portrett, god øyekontakt :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Hehe..god ide..da får jeg klone meg selv siden jeg er tvilling???? Takker Jan E! Du kunne jo ta en Twin"peaks"! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 I love You Svein ! Det selvportrettet er max !!Terningkast ?... 6, selvfølgelig . Thanks Terje! Du er jo glad i de "styggpene" du vettu.... , he, he... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Enkel og stilig hårsveis Takker Torhild! "Kort ved ørene" er jo passende nå til sydenturen... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 :love: Takker Jentungen 1! Love is in the hair...... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Hm..dette var litt av sjarmør gitt. Du har et meget tiltalende utseende. Takker Harald! Ja, ser for meg mange modelljobber for div. hårshampooreklamer framover.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Stilig portrett, god øyekontakt :-) Takker fotogigen! Specsavers er sponsor.... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du trenger å gå til frisøren!!! Hi-hi...Det tok litt tid etter at du begynte å bruke dette bildet som profilbilde før jeg la merke til at det ikke var et ekte selvportrett... eller...nå overdriver jeg vel litt, men det er veldig godt laga og et morsomt påfunn - igrunnen kunne det vel vært en god idé for Kystvakten å plassere noen sånne rundt omkring med tanke på den avskrekkende effekten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Du trenger å gå til frisøren!!! :DHi-hi...Det tok litt tid etter at du begynte å bruke dette bildet som profilbilde før jeg la merke til at det ikke var et ekte selvportrett... eller...nå overdriver jeg vel litt, men det er veldig godt laga og et morsomt påfunn - igrunnen kunne det vel vært en god idé for Kystvakten å plassere noen sånne rundt omkring med tanke på den avskrekkende effekten. Takker Astrid! Er jo et helt naturlig og flatterende bilde av en vannmann dette, så det var jo ikke så rart at du ikke så det med en gang.... Ellers så hadde jeg tenkt ut en tittel a' la Venuspassasje(ren)! 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Grusomme Gabriel, dette her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Akkurat som å se deg! TAkker 40D! Stemmer jo godt med hva fornavnene mine betyr: En som alltid er ung og den sterke! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Grusomme Gabriel, dette her Takker kjikvadrat! Fornøyd så lenge det ikke er Fridtjov den frøkne jeg.... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er du blitt solbrent, du er så rød i hodet. Gammel også da det vokser rur i trynet he he Dette var en morsomt. Kom også i tanker om det måtte vær nøkken eller vassdraugen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg