AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei jeg fant ut at kona mi er utro med en gammel venn av meg, skal jeg dumpe dama eller hva burde jeg ? hva ville dere gjort? vi har ikke enda barn eller noe kanskje det er nyttig info .. TIPS????? Anonym poster: d91079b43be0155f90660c7ff73bdb66 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvis du VET hun er utro, og du selv ikke har gjort noe lignende selv så ta litt hevn og dropp henne Lag til en falsk legeærklering og si du har en ufin kjønnssykdom, og skrem livskiten av henne 1 Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva jeg ville ha gjort. Dumpe dama, og kutte all kontakt med vennen, evt. banke han opp. 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dump dama og glem vennen din. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Gjør det du føler er riktig for deg. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 Herrefred, ikke gjør det du føler er riktig akkurat nå! For alt vi vet kan du føle for å ta livet av et par personer før du tar ditt eget, så det høres ut som et ekstremt dårlig tips til en som nettopp har funnet ut at kona er utro. Snakk med kona, og hør hva faen som skjer. 10 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei jeg fant ut at kona mi er utro med en gammel venn av meg, skal jeg dumpe dama eller hva burde jeg ? hva ville dere gjort? vi har ikke enda barn eller noe kanskje det er nyttig info .. TIPS????? Anonym poster: d91079b43be0155f90660c7ff73bdb66 Hvis hun sier hun aldri skal gjøre det igjen så kommer du til å være mistenksom uansett. Det her kommer til å gnage i skallen din hver gang hu drar på byen eller er sammen med venninner. Er sikkert noe dritt men dropp dama, det her kommer garantert til å plage deg fremover. Sikkert noen som har klart det men tviler på at alt er rosenrødt etterpå. Vennen din....venn. Han må du droppe, som de andre sier så hadde jeg gitt han en på trynet. De sier vold ikke løser noe men fortjener han noe annet? Dårlig råd sikkert men det her ville jeg gjort 1 Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ta kontakt med en samlivsterapeut (http://www.gulesider.no/finn:samlivsterapeut). Dette er et emne som folk under tyve-fem / tredeve egentlig burde avstå fra å svare på, men... jo mindre man kan og vet, jo mer tror man at man kan og vet. 3 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Banke opp vennen er en idee du kan sløye, hørtes ut som risky buisniss... det andre skal jeg ikke blande meg inn i. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvor lenge har(kanskje var allerede) dere vært gift? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ta en ordentlig samtale med kona de og vennen din i hver sin omgang 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Herrefred, ikke gjør det du føler er riktig akkurat nå! For alt vi vet kan du føle for å ta livet av et par personer før du tar ditt eget, så det høres ut som et ekstremt dårlig tips til en som nettopp har funnet ut at kona er utro. Snakk med kona, og hør hva faen som skjer. Han spør her om hva han burde gjøre, og det er da helt opp til han selv hva han føler blir riktig å gjøre.. Hvis man gjør som alle andre sier man burde gjøre, så blir jo det feil. - å spørre om hva andre synes, er en helt annen sak. Man skal gjøre det man selv føler blir riktig (om han skal gjøre det slutt, eller om han skal tilgi, alt avhengig av situasjonen). Tok det vel egentlig som en selvfølge at han ville prate med konen sin for å høre situasjonen før han tok et valg - men her inne burde man vell skrive ned alt, kan ikke ta noe som en selvfølge. My fault! 1 Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ta en ordentlig samtale med kona de og vennen din i hver sin omgang Dette høres ut som et godt og fornuftig råd og hvordan ser du for deg at denne samtalen skulle foregått og handlet om og hvor gammel er du og hvilken erfaring har du med samlivsproblemer og hva vet du om følelsesmessige reaksjoner på utroskap?@TS: Hold hodet kaldt og ikke gjør noe forhastet. Snakk først med fagfolk om hvilke reaksjoner du selv kan forvente fra deg, og hvilke reaksjoner du kan forvente fra disse to andre.Faktisk kan det være greit å få det hele litt på avstand også, slik at du slipper å risikere å føle deg fristet til å ta det hele opp med din kone før du er klar for det. En kort ferie for seg selv, eventuelt besøke familie, kan være et forslag. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Snakk først med fagfolk om hvilke reaksjoner du selv kan forvente fra deg, og hvilke reaksjoner du kan forvente fra disse to andre. Mener du seriøst at man skal oppsøke fagfolk før man har en snakk med kona etter hun har vært utro? Det ser jeg som brente penger, dette blir vel 3 timer med å forklare hvordan kone er om disse fagfolkene i det hele tatt skal ha noen forhåpning om å spå hennes responser etc. Beklager, men ville DU oppsøkt fagfolk først i en slik situasjon? Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Beklager, men ville DU oppsøkt fagfolk først i en slik situasjon? Hvis jeg hadde vært såpass i tvil om hva jeg burde gjøre at jeg hadde rådført meg på et dataforum med en overvekt av heller yngre gutter uten særlig livs- eller samlivserfaring, ja da tror jeg faktisk at for MEG, så hadde det vært en tanke å hørt med en person som spesialiserer seg på slikt. Det må også nevnes at en overvekt av rådene i denne tråden er heller mindre fornuftige og hjelpsomme. Og til sist, har det først oppstått pågående utroskap så er kanskje ikke evnen til kommunikasjon hos noen av partene noe særlig bra. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Beklager, men ville DU oppsøkt fagfolk først i en slik situasjon? Hvis jeg hadde vært såpass i tvil om hva jeg burde gjøre at jeg hadde rådført meg på et dataforum med en overvekt av heller yngre gutter uten særlig livs- eller samlivserfaring, ja da tror jeg faktisk at for MEG, så hadde det vært en tanke å hørt med en person som spesialiserer seg på slikt. Det må også nevnes at en overvekt av rådene i denne tråden er heller mindre fornuftige og hjelpsomme. Og til sist, har det først oppstått pågående utroskap så er kanskje ikke evnen til kommunikasjon hos noen av partene noe særlig bra. Hva slags fagperson mener du da? Ift reaksjonene hennes ville det vært en psykolog, hva slags prediksjoner håper du på å få fra ham som ikke har noen basis kjennskap til deres forhold fra før... Om personen som det er snakk om her hele tiden hadde gått til psykolog, og psykologen var dypt innført i livet så ville saken vært HELT annerledes naturligvis. Om du mente advokat(eller det man kaller advokat'ish folk man rådfører seg med) angående oppdeling av saker og ting&evt lovlige spørsmål, så kan jeg forsåvidt se din side... Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva jeg ville ha gjort. Dumpe dama, og kutte all kontakt med vennen, evt. banke han opp. This Lenke til kommentar
DetFinnesAllerede Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva slags fagperson mener du da? Jeg gav da link til spørring for samlivsterapeut på gulesider.no i mitt første svar... Følge med Påsan. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) [*snip* Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg