Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig eksamen entreprenørskap vår 2012

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg kom opp i muntlig entreprenørskap og jeg er ganske fast på ei av oppgavene og lurer på om noen har et tips.

Oppgaven er følgende:

Gjør rede for de to viktigste nasjonale samarbeidspartnere for bedriften i forbindelse med mulig markedsføring av tilbudet til FjellGården A/S i utlandet.

Informasjon om FjellGården A/S:

De har et mangfoldig tilbud av fritidsaktiviteter hele året. FjellGården består av en stor hovedbygning, 3 stabbur, gårdstun og stall. Hovedbygningen inneholder 10 store rom, kjøkken, stor spisestue og peisstue. Det er enkel standard på rommene som kan ta inntil fire personer.

FjellGården har markedsført seg som leirskole, men også som et fritidstilbud for skole, bedrifter og organisasjoner. De tilbyr aktiviteter som ridning, fiske i fjellvann, kano/kajakkturer, fjellturer med følge. Gården ligger i nærheten av alpinanlegg og med skiløyper. På Gårdstunet er det en stor badestamp med boblebad. Fjellgården legger vekt på å servere hjemmelaget mat med lokal tilknyttning. De kan ta inntil 40 personer.

Jeg har allerede valgt en av de to og dette er Innovasjon Norge. Jeg føler at deres tjenester er ypperlig til markedsføring til utlandet for FjellGården A/S.

Håper på noen gode tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...