Majjan Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette er snikmyrding slik du aldri har sett det før. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Einaste sikre kjøp resten av året for meg. Trur eg. Ville ikkje vore redd for at nærkampsystemet skal vere uraffinert - det er tross alt Arkane. Har framleis til gode å oppleve eit spel med betre førstepersons nærkamp enn Dark Messiah. 1 Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette er spillet virker som om det kommer til å bli smått vannskelig.. Challenge accepted! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Som Zealuu sier så har også jeg tilgode for å spille et føstepersonspill med et bedre nærkampsystem enn det DM hadde. Så dette tror jeg kan bli meget bra. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 En meget interessant artikkel om folka i Arkane. http://www.theverge.com/gaming/2012/6/27/3115822/arkane-dishonored-bethesda-origin-crossing-deus-ex-arx-fatalis Dishonored er en av få virkelig interessante spill for tiden. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dette virker som et sikkert kjøp for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå