Leo DiCaprio Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Hei. Jeg har filmer jeg har lasta ned og lurer på om det går an å filme filmen jeg ser på ved hjelp av et program og laste den opp på youtube med f.eks engelsk undertekst? Eller er det en dårlig metode? Takker på forhånd. EDIT: Hvis du vet om et program som filmer i HD kvalitet si ifra! EDIT 2: Hvordan er det med lyd osv.? Hvis jeg bruker Fraps + iPhone ørepropper vil lyden være like klar på youtube som da jeg så på filmen med iPhone ørepropper? Har mulighet til å bruke Turtle Beach Ear Force X11 hvis det har noe nytte. Det jeg er redd for er om lillebroren/lillesøster begynner å grine, så blir alt fucked. Men hvis jeg har f.eks Turtle Beach, vil dette hjelpe? Endret 7. juni 2012 av Leonardo DiCaprio Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du har ikke lov til å legge ut materiale med kopirett på www.youtube.com. Så jeg ser ingen poeng i å hjelpe deg med å bryte kopirett-lover. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg vil også tippe at den ville blitt fjernet nokså raskt av Youtube. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er hovedhensikten din med dette å få tekstet en film som ligger på youtube, eller å legge ut en film på youtube som i utgangspunktet ikke ligger der? Er det ikke forøvrig sånn at man må være definert som et "viktig" medlem av youtube (?) for å få lov til å legge ut lange filmer der? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bare glem dette TS. Du har ikke lov å laste opp filmer på youtube som du ikke har rettigheter på. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Å se filmer og serier på youtube er den værste mellomtingen som finnes! Enten bør man betale for produktet eller laste ned i høy kvalitet! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er hovedhensikten din med dette å få tekstet en film som ligger på youtube, eller å legge ut en film på youtube som i utgangspunktet ikke ligger der? Er det ikke forøvrig sånn at man må være definert som et "viktig" medlem av youtube (?) for å få lov til å legge ut lange filmer der? Jo, det stemmer. Eller ha en bruker datert tilbake før den endringen tredde i kraft. Jeg har f.eks en konto som har mulighet til det. Men jeg må fortsatt ha rettigheter på det jeg legger ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå