Terje Solfugl Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kyllingportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Lite pen,men du verden for ett flott bilde;) Lenke til kommentar
PerUlv69 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Veldig skarpt og fint. Fine farger og egentlig et utseende kun en mor kan elske. Virkelig flott bilde! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Utrolig skarpt og flott bilde! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fantastisk stilig...jeg er målløs....for en tøff fugl..og bra presentert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ingen problem å elske denne Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Et veldig godt eksponert bilde av denne fotryllende ungen, Terje Farger virker naturlige og det samme er dine tekniske løsninger. En homogen bakgrunn som er med å fremmer motivet løfter bildet enda mere. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Blir jo bare mer og mer "styggpen" disse babyen dine! Herlig skapning! Bra teknisk dette også! 5'er for den yndige! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Veldig søt, om ikke direkte pen... Nydelig å komme så tett på - man blir veldig bløt om hjertet av et slikt syn. Fint fokus og god dof. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Tusen takk til alle som har kommentert bildet og sett det Jeg blir varm om hjertet når andre ser hvor nydelige/stygge disse nykommerne er, og tar seg tid til å kommentere..HJERTELIG TAKK Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Stilig portrett av raringen. Har hørt at det røde på hode signaliserer at de vil ha mat. Foreldrene mater ungene ganske lenge, i motsetning til for.eks stokkendene som finner mat selv. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen siger at fuglene er de enste gjenlevende dinosaurer. Kan se noen likheter her ja! Ikke den peneste fuglen jeg har sett, men bildet er flott og fargene er fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg