Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir slapp, dårlig humør, når jeg ikke trener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du trener for "mye" - og det kan hende at det bare er viljen som tvinger deg til "slitet", mens underbevisstheten helst vil kulan. Kanskje du kan trene opp motivasjonen ved å meditere litt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du trener for "mye" - og det kan hende at det bare er viljen som tvinger deg til "slitet", mens underbevisstheten helst vil kulan. Kanskje du kan trene opp motivasjonen ved å meditere litt.

Mener du at jeg er avhengig av trening? Meditere? :pAnonym poster: ed35c302008a55c0b5a7553d3d5db169

Vet ikke om det er det som plager deg. Selv brukte jeg ett mentalt treningsprogram ved siden av det vanlige fysiske programmet når det butta i mot (5 mnd - trening hver dag). Brukte programmet i ca. to mnd. Og siden har jeg klart meg uten. Det er nå seks år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mener ikke være frekk, men kunne du ha utdypet litt hva du mener/snakker om? :)Anonym poster: ed35c302008a55c0b5a7553d3d5db169

Det handler om "visualisering", eller "fokusering". Det å få fantasi og vilje til å trekke i samme retning, eller mot samme mål. Ofte benyttet innenfor toppidrett. Jeg brukte vel ett par timer på å lage programmet, og 25 min. pr. dag på selve treningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...