Rolfemann Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 USAs hemmelige våpen er nesten umulig å oppdage. Denne steinen kan spionere på deg i 20 år Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Sensorene har batterier som skal tåle 80 000 oppladninger, ifølge produsenten Lockheed Martin. Vanlige lithium-ion-batterier klarer bare noen få hundre ladesykluser før de tar kvelden. Imponerende batterier. Er det teknisk mulig å lage mp3-spillere, mobiltelefoner og laptoper med sånn holdbarhet? Eller har de noen ulemper? Endret 7. juni 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sensorene har batterier som skal tåle 80 000 oppladninger, ifølge produsenten Lockheed Martin. Vanlige lithium-ion-batterier klarer bare noen få hundre ladesykluser før de tar kvelden.Imponerende batterier.Er det teknisk mulig å lage mp3-spillere, mobiltelefoner og laptoper med sånn holdbarhet?Eller har de noen ulemper? Tipper de er svindyre Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sensorene har batterier som skal tåle 80 000 oppladninger, ifølge produsenten Lockheed Martin. Vanlige lithium-ion-batterier klarer bare noen få hundre ladesykluser før de tar kvelden.Imponerende batterier.Er det teknisk mulig å lage mp3-spillere, mobiltelefoner og laptoper med sånn holdbarhet?Eller har de noen ulemper? "Spionsteinene går på batterier som lades opp av solen." Du må praktisk talt bo i ørkenen for å utnytte det.. Hvis det skal lades opp på andre måter tar det vel lengre tid.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg tenkte ikke på å lade mobilen med solceller. Jeg lurte på antallet ladesykluser. Jeg liker ikke at batteriene blir dårligere over tid. Klarer disse batteriene å lagre mye strøm som holder liv i mobilen lenge, eller har de som ulempe at det varer veldig kort tid per opplading (som en kondensator)? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tipper mye av grunnen til at ladesyklusene er såpass mange er lite strømtrekk, og dermed svak oppladingsstrøm (man har jo stort sett hele dagen på å lade den opp) og mindre topplading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg