Milzit Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg skal selge en PC: Intel® Core i5-2500K Processor (Ny januar 2012) ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 (Ny januar 2012) Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB (Ny januar 2012) Corsair SSD Force Series GT 120GB 2.5" (Ny januar 2012) Noctua NH-D14 CPU Kjøler (Ny januar 2012) Dell 24" skjerm WD Caviar Green 2TG (SATA) WD Caviar Green 600GB Hiper Special Edition Tastatur Logitech G5 mus Lian Li kabinett Hva kan jeg få for noe slikt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Den er allerede nesten 6 måneder gammel , sånn sett så vil jeg anta at du får en plass mellom 50 til 75% av hva du ga for den om du forter deg og selger nå. Ser ut som du ikke har et dedikert skjermkort? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Greit å være mere spesifisert på skjermen vertfall. Det finner billige 24" og dyre som enten er rettet mot spilling eller bilderedigering/film eller kontor bruk. Var det slik du ikke har seperat skjermkort, kun intel skjermkort? I så fall faller nok prisen en del, har maskinen vært overklokket også kan det godt være 6000 kr totaltsett. Mus og tastatur må være bra for å selges brukt disse pleier folk ikke kjøpe med mindre det er bra priset. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kun Hardware: maks 3500,- kr Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Greit å være mere spesifisert på skjermen vertfall. Det finner billige 24" og dyre som enten er rettet mot spilling eller bilderedigering/film eller kontor bruk. Var det slik du ikke har seperat skjermkort, kun intel skjermkort? I så fall faller nok prisen en del, har maskinen vært overklokket også kan det godt være 6000 kr totaltsett. Mus og tastatur må være bra for å selges brukt disse pleier folk ikke kjøpe med mindre det er bra priset. Skjermen er Dell 2405FPW. Den har integrert skjermkort. Jeg har en Geforce 9700 GTX liggende, men det er vel så gammelt at det integrerte er bedre..? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Skjermen er ikke akkurat noe å hoppe i taket over, 16ms responstid så den er treg i forhold til gaming. Og nei, et 9700 GTX vil ikke hjelpe å få opp prisen. Akkurat nå mener jeg du får mest av pcen ved å ikke selge den, den er langtifra et spennende kjøp. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Skjermen er ikke akkurat noe å hoppe i taket over, 16ms responstid så den er treg i forhold til gaming. Og nei, et 9700 GTX vil ikke hjelpe å få opp prisen. Akkurat nå mener jeg du får mest av pcen ved å ikke selge den, den er langtifra et spennende kjøp. Enig i dette, og hvis du hadde tenkt å bygge nytt bruk de "gamle" delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå