schloemi Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er så heldig og får 12000 penger av foreldrene mine til å kjøpe meg PC.behovene mine: word, mp3,excel, litt 3d animasjon etter hvert, og hvis dataen har bra grafikkort kommer jeg nok til å spille en god del, hvis ikke kommer jeg ikke til å gjøre det:) har fått meg PC forsikring for 258 kroner i året det står mellom -compaq n800C (14000)student PC'en til NTNU www.orakel.ntnu.no/studentpc +er på den rette siden av loven m.h.t. programmvare osv. +3 års garanti +for 14000 får jeg med ryggsekk og usb mus +3 års fri oppgradering på windows produkter (noe som egentlig også kan skaffes på litt andre måter) -Ikke centrino) må betale for programvare som man kan skaffe gratis -dell m500 (14000 med complete care)+complete care uten egenandel, +liten -integrert grafikk -hørt rykter om dårlig skjerm -Elitegroup green 551 med 1,5ghz prosessor (15000) +bra grafikk +mye positivt i forumet om den +tynn og lett -sannsynligvis dårligere service enn på de to andre. håper det kommer noen bra innspill.... har sett rundt så lenge og nå begynner det å haste..... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Eg vil anbefale G551-maskina. Det er kanskje litt seint no, eg såg at Compaq-maskinene vart delt ut på NTNU i går, så du har kanskje investert alt. Les trådane her angåande G551 (som og kallast Elitegroup C1400, C1500 enkelte stadar), alle som har den anbefalar den. Det kan eg og gjere. Det er ei svært kjekk maskin, som er genial å bruke på forelesningar. Hadde litt trøbbel med WLAN-drivarane og VPN på NTNU sitt trådlause nett, men det gjekk i orden i går, det gjaldt berre å velge rett drivarar. (Rart problem, eigentlig, alt på WLAN virka utanom VPN) Alt i alt ei anbefalt maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå