Pipboy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hmm. Pcen har begynt å oppføre seg merkelig i det siste. Sitter å gamer D3 så stopper plutselig alt, skjermbildet fryser, lyden stopper, ikke noe input som fungerer, det hører ut som disken også stopper, og starter å spinne så fort ting begynner å bevege seg på skjermen igjen. "The Freeze" varer i ca 5-20 sek og alt virker normalt etterpå. Lyden fortsetter der den slapp men har kanskje hoppet et sekund frem i tid. Dette skjer også når jeg browser og ser videofiler. Det nyeste som jeg har lagt inn er MP3, netlimiter og Comodo firewall, måtte stoppe noen filer fra å koble til internett og dette virket som et lettvint alternativ. Kan ikke si jeg opplevde problemet før jeg la inn disse programmene. . Kan dette være et tegn på at disken snart segner om? Eller er det håp der ute? Trenger jeg bare å slette noen programmer, eventuelt legge inn noen/et diagnoseprogram? Kjører W7. Help pls Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kan virke som harddisken holder på å takke for seg i mine øyne. Før du gjør noe som helst videre vær sikker på at du har backup av alle viktige filer og dokumenter som ligger på disken. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 D3 er også veldig krevende på disken, siden det streamer fra disk isteden for å laste opp "levels" i minnet. Sånne laggs (men mye kortere, 1-2sek) opplevde eg og. Flytta spelet over på SSD og det ble helt perfekt. Dette er et problem som mangen har. Eit alternativ til SSD er å innstallere D3 på ein USB pinne. Dette i kombinasjon med ein sliten harddisk kan nok kanskje bety at du har et nærliggende havari på lur og bør sikkerhetskopiere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå