Joachim_F Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Peter Molyneux ber om en halv million kroner for en virtuell meisel. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Haha. Den mannen er mer enn sprø, det er helt sikkert. 6 Lenke til kommentar
Woober Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Må nok se spillet først, før man kan vudere en sånn investering ;-) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Morsomt prosjekt. Er ikke lett å si hvor nysgjerrige folk er 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjøper aldri DLC, mye DLC kan nok være kjekt i diverse spill men dette er min måte å vise at jeg ikke støtter melkingen av innhold som nok stort sett kunne vært integrert i spillet fra dag 1. 3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Cocaine is a hell of a drug. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tipper overraskelsen er ein baby eller noko anna "gøy". Tippar og at serverane kjem til å kræsje når ein nærmar seg midten. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 dette lukter pay2win lang vei! Men creds til mannen for å være eksperimentell. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) så gørr kjedelig. Kom med spore 2. Endret 7. juni 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Akkurat nå vet jeg ikke om mannen er gal eller genial. Men han er ihvertfall veldig nysgjerrig selv! 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Akkurat nå vet jeg ikke om mannen er gal eller genial. Men han er ihvertfall veldig nysgjerrig selv! Det begynner på G og slutter på AL hvertfall! 2 Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Litt inspirert av Ready Player One? 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det handler ikke om å tjene penger; vi vil teste psykologien bak kjøp av virtuelle gjenstander, sier Molyneux til New Scientist. Selvsagt handler det ikke om å tjene penger.... *himler med øynene* 4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Om det faktisk handla om å tene penger så trur eg dei kunne vore meir subtile. Peter Molyneux er berre bona fide gal. Og det må ein nesten respektere. Endret 7. juni 2012 av Zealuu 2 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har blitt såpass klok av skade at jeg vet bedre enn å høre på Molyneux' visjoner som aldri lever opp til forventningene. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Vel, meiselen til 500.000 kan være ren markedsføringstaktikk: Man regner ikke med at noen kjøper den, men at mange kunder, eller spillere i dette tilfellet, vil bli interessert i en rimeligere meisel, da den ser skikkelig billig ut i forhold. Dersom den ikke selger, har man uansett tjent ekstra på dem som lot seg lure av trikset. Dersom noen kjøper den, så har man selvsagt tjent enda mer. Smart? Ja. Bringer det spillmediet videre som sjanger? Neppe. Men dersom det blir en suksess, kan det nok være en inntjeningsmodell vi etterhvert får se i større skala. De fleste svindler er bare gamle triks i ny ham. Endret 7. juni 2012 av Avien Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjøper aldri DLC, mye DLC kan nok være kjekt i diverse spill men dette er min måte å vise at jeg ikke støtter melkingen av innhold som nok stort sett kunne vært integrert i spillet fra dag 1. Hva med store DLC'er som har helt ny story/store omeråder og slikt? Du drar alle DLC'er under samme kam. Jeg vet om mange flotte DLC'er som er vært alle penga. Men ja, det finnes masse dritt som skulle vært med fra dag 1 ja. 1 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Vel, meiselen til 500.000 kan være ren markedsføringstaktikk: Man regner ikke med at noen kjøper den, men at mange kunder, eller spillere i dette tilfellet, vil bli interessert i en rimeligere meisel, da den ser skikkelig billig ut i forhold. Dersom den ikke selger, har man uansett tjent ekstra på dem som lot seg lure av trikset. Dersom noen kjøper den, så har man selvsagt tjent enda mer. Smart? Ja. Bringer det spillmediet videre som sjanger? Neppe. Jeg føler også dette var litt på linje med den sommerjobben man kunne få i Husqvarna for å sitte og se en robot slå plenen en måned for 30 000,-. Det er rett og slett genial reklame for hans nye spill! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå