Kurt Lekanger Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Apple mener den bryter med patentrettigheter, og vil stoppe den før USA-lansering. Galaxy S III kan bli forbudt Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 l-o-l. Inb4 shitstorm fra hissige forumfolk. Lenke til kommentar
SupI Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 stemmer nok det. Disse sakene ender nesten alltid opp med evig lange utsettelser, osv. og til slutt fører det til ingenting, Og hvis noe blir forbudt, er det bare i et land lenge etter t alle som vil ha produktet har kjøpt det. Forstår ikke at de gidder 2 Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dere må skjønne saken. Apple har advokater som de betaler fast lønn til og når de ser at dem har lite å gjøre så er det bare å sende søksmål mot Samsung slikt at de kan jobbe med noe i mellomtiden. 6 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bare jeg som syns det er tilbakestående at de kan ta patent på alt dette? Og Skype har lenge gitt deg muligheten til å ringe når det kommer opp noe som ligner på et telefonnummer, så nå må vel Microsoft saksøke Apple. 3 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bare jeg som syns det er tilbakestående at de kan ta patent på alt dette? Og Skype har lenge gitt deg muligheten til å ringe når det kommer opp noe som ligner på et telefonnummer, så nå må vel Microsoft saksøke Apple. Den samme funksjonen hadde mobilene på 90-tallet. Tallrekker i SMS-er ble uthevet og man fikk spørsmål om man ville ringe nummeret. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 Jesus F. Christ. Jeg er så sinnsykt lei denne patentkrigen. Jeg driter i hvem som startet den. Få slutt på møkka nå! Det er ingen vinnere, bare tapere i denne idiotiske kjeklingen. 12 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jesus F. Christ. Jeg er så sinnsykt lei denne patentkrigen. Jeg driter i hvem som startet den. Få slutt på møkka nå! Det er ingen vinnere, bare tapere i denne idiotiske kjeklingen. Du tar veldig feil! Det finnes mange advokater som ler hele veien til banken 1 Lenke til kommentar
Falken71 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hurra for apple....... fatter ikke at noen gidder å kjøpe den der råttne eppla uansett 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Trond B Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 Blir mer og mer lei Apple! 15 Lenke til kommentar
Jonasj Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 ÅÅÅÅÅ Nei skal dem det, hmmm d var rart, har aldri hørt før om at Apple skal stoppe et Samsung produkt Lenke til kommentar
buchead Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "Det er ingen tilfeldighet at Samsungs produkter ligner mye på iPhone og iPad, fra formen på maskinvaren til brukergrensesnittet, og til og med innpakningen. Denne formen for grov kopiering er feil, og vi må beskytte Apples opphavsrett når selskaper stjeler våre idéer, sier Steve Park i Apple til Wall Street Journal." Er vel det dummeste jeg har hørt. Dette gå akkurat like mye begge veier, eller alle veier for den saks skyld. Hvem startet med Notifications, ellet Widgets .... Er egentlig ett fett for meg, bare jeg får en telefon som virker som jeg vil... og det gjør jo ingen av de :-D 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 hey, were apple. lets take patent on mobile phones. So that we can sue every company that sells mobile phones Lenke til kommentar
Populært innlegg esoteric Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 10 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "MAMMA MAMMA han hermer etter meg" MAMMAMAAMMAAAAA... :yucky: 2 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Denne patentkrigen må avsluttes. Dette blir som mannen som patenterte hentesveisen. 1 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Denne var episk! og advokatene koser seg nok, men det har de jo fortjent. Apple må ha tidenes beste advokater 3 Lenke til kommentar
Odin47 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kan noen bombe det jævla epleselskapet tilbak til steinalderen? Er lei hele apple og kommer aldri til å kjøpe noe som helst de produserer. 3 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Apple viser hva de står for, gang på gang. At folk kan kjøpe et produkt fra et slikt selskap er helt uforståelig. Men så finnes det mange egoister rundt om, som driter i alle andre bare de får det de vil ha, så spiller det ingen rolle om naboen sulter til døde.... 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Apple må ha tidenes beste advokater Eller så betaler de dommeren, for Apple ser ut til å vinne omtrent alle rettssaker, selv som grunnen er så ulogisk at man ville trodd at søksmålet ble kansellert av dommer etter første dag. Endret 7. juni 2012 av SPAAACE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg