Vacation799 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei. Enda et spm om hva slags pc man bør kjøpe. Som overskriften sier er mitt budsjett rundt 7000kr. Har lyst på ASUS n serien, Sony Vaio S, men alle de koster mer enn hva jeg vil legge i en studentpc. - Helst 15". Ikke over ihvertfall - Ingen spilling. - Det er til oppgaveskriving, litt bilderedigering og genrelt internett bruk. - Lett og tynn. Har ikke bruk for DVD/bluray. - Batteritid er egentlig uvesentlig, men selvfølgelig er det bra hvis den er god Har testet ut Dell XPS 15z. Syntes den var for stor for mitt bruk, men meget bra skjerm og oppløsning. Det er jo full HD. Noen tips? Hilsen Lasse Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Macbook air. Nuff said Lenke til kommentar
Virke Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvis det går fint med en 13" er nok en rimeligere ultrabook veien å gå for deg. Da får du gjerne 320GB HDD og en 20GB SSD til operativsystemet for rask oppstart. Ultrabooker veier under 1,4kg og kjører enten Sandy eller Ivy Bridge fra Intel. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg kjøpte en acer s3 med sånn hybrid hdd ting, den var treig som f**n. Bytta til en s3 med bedre prosessor, da krasja hdd-en etter to timer, så bytta jeg til macbook air, skulle gjort det med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå