Joachim_F Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Vellykket kampanje på folkefinansieringsnettstedet. Les hele saken Lenke til kommentar
nazrag Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hygge! Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette blir tøft. Kjøpte nettopp et hus med kjellerstue utelukkende for å kunne spille nye carmageddon når det kommer ut! Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ser frem til dette ja! Var rask ute å legge inn litt penger i prosjektet når jeg fant ut om det, enda godt jeg ikke er alene om å like Carmageddon. :-) Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "krysser fingrene" ikkje ødelegg som spinofen gjorde ^-^ Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Lurte på når det skulle komme Håper de ikke satser for mye på grafikk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Lurte på når det skulle komme Håper de ikke satser for mye på grafikk. Vintern 2014 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 I følge denne videoen kommer den ut i februar 2013 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Støttet dette kickstarter-prosjektet selv, da jeg alltid har likt Carmageddon-spillene (vel, i allefall de to første i serien). Godt å se at det ble såpass vellykket. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 I følge denne videoen kommer den ut i februar 2013 Det er høyst sannsynlig også igrunn, i og med de har allerede kommet et stykke på vei virker det som. Og de har hele sommer, høsten og nesten hele vinteren på seg i tillegg! Håper bare fysikk-motoren blir tweaket MYE, for utifra videoen å bedømme, har eneren bedre fysikk! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 I følge denne videoen kommer den ut i februar 2013 Det er høyst sannsynlig også igrunn, i og med de har allerede kommet et stykke på vei virker det som. Og de har hele sommer, høsten og nesten hele vinteren på seg i tillegg! Håper bare fysikk-motoren blir tweaket MYE, for utifra videoen å bedømme, har eneren bedre fysikk! Forhåpentligvis så slipper Gog.com snart ut Carmageddon 1 slik at vi får kose oss med den gamle klassikern mens vi venter. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det kan også være verdt å nevne at Carmageddon (portering av orginalspillet) vil komme til mobile enheter i løpet av sommeren og det vil være gratis å laste ned det første døgnet (http://www.stainlessgames.com/news/go/113) Når det er sagt så gleder jeg meg til Carmageddon:Reincarnation og releasen av 1ern på GOG 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 mac og linux... men ikke ps3/x360???... what a waste of time.... Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ikke for å være negativ, men jeg vil heller at de konsentrerer seg på PC og får det ut der, før de begynner prossessen med å gjøre spillet brukbart på konsoller som er 6-7 år gamle.. Endret 13. juni 2012 av HerrGrim 1 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Vi vet vel enda ikke om de kommer til å lansere det på konsoll, men dette er viktigst at de lanserer på PC mener jeg, selv om jeg foretrekker XBox 360 til så og si alt annet av spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå